Kampanie społeczne w służbie publicznej
Autor:
Tylusińska Anna
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788381022453
EAN:
9788381022453
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Komunikowanie rządowe w Polsce w latach 1994-2015 z wykorzystaniem informacyjnych kampanii społecznych
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
316
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
55,02 zł
Cena detaliczna:
77,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,95 zł
Opis produktu
Książka jest pierwszą dokumentacyjną publikacją i jednocześnie krytyczną refleksją na temat 155 polskich rządowych kampanii społecznych, powstałych w latach 1994-2015 z inicjatywy ministerstw 10 kolejnych polskich rządów, jako narzędzia rządowego komunikowania.
Pokazuje nie tylko ilość zainicjowanych przez polskie rządy kampanii społecznych czy rządową oraz ministerialną aktywność, ale także poruszane przez te kampanie problemy, dokonując próby oceny skuteczności ich wpływu na zmiany postaw i zachowań polskiego społeczeństwa.
Zatem zarówno tematyka książki, jak i przyjęta w niej perspektywa badawcza może być interesująca i inspirująca dla wszystkich nią zainteresowanych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|