![]()
Arkadiusz Gola dotarł do fotoreporterów z „Dziennika Zachodniego” i „Trybuny Śląskiej” pracujących w tych dwóch największych regionalnych dziennikach w latach 60., 70. i 80. ubiegłego stulecia. Na podstawie przeprowadzonych rozmów oraz boga
25,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Celem opisanych w tej książce badań była rekonstrukcja mechanizmów krytycznego odbioru przekazów multimodalnych (multisemiotycznych). Mowa tu o sytuacjach, w których odbiorcy niespecjaliści dostrzegają w wypowiedzi warstwę ideologiczną i pr
45% rabatu
17,60 zł
32,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,60 zł
![]()
zanowni Czytelnicy!
Jestem kryminalistykiem i pasjonuje mnie świat śladów kryminalistycznych. A że śladem może być praktycznie wszystko, na brak przedmiotu badań trudno mi narzekać. Sam proces badania śladów został zaś w ciągu ostatnich ki
44% rabatu
69,91 zł
125,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,91 zł
![]() Franciszek Walicki we wspomnieniach Anioła Stróża
Autor:
Walicki Franciszek
Wydawca:
Bernardinum
wysyłka: 48h
(książka zawiera płytę DVD i nie żałuj tego) Ktoś powiedział, że nie ma nic bardziej ulotnego niż moda w muzyce rozrywkowej i piosence. Moda potrafi wynieść artystę na szczyty popularności, aby nagle, pod wpływem kaprysu, wbić tego samego a
45% rabatu
38,44 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,44 zł
![]()
Rozważania nad tym, jak tekst jako podstawowy nośnik wiedzy i wymiany idei w obszarze humanistyki i nauk społecznych, kształtuje to, co nazywamy wiedzą. Punktem wyjścia do tych przemyśleń są prace filozoficzne Emmanuela Lévinasa oraz ameryk
19% rabatu
39,52 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,52 zł
![]()
„Jestem jednym z «ostatnich Mohikanów» wrocławskiego i dolnośląskiego dziennikarstwa czasów tzw. komuny. Demokraci oskarżają nas o to, że kłamaliśmy. Odrzucam to pomówienie i dodam słowa patriotycznej pieśni: «Nie chcemy już od was uznania»
34% rabatu
36,10 zł
54,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,65 zł
![]()
Tom 27. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
"Jeżeli ktoś stawia sobie pytanie, jakie będą media w przyszłości, to w tej książce znajdzie wiele inspirujących myśli
19% rabatu
31,63 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,63 zł
![]()
Ewangelia i media: sojusz czy rywalizacja? Takie oto pytanie stawia autor książki Komunikacja religijna w McLuhana wizji. Media są godnym zachwytu darem Boga, ale nie są najważniejszym kanałem przekazu Ewangelii. Najważniejszym medium przek
32% rabatu
33,20 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,20 zł
![]()
Jest to poradnik dla nauczycieli, wykładowców, biznesmenów, prezenterów telewizyjnych i radiowych, polityków, tłumaczy- dla wszystkich, którzy chcą mówić poprawnie i efektywnie.
Do książki dołączony jest materiał video przygotowany i nagran
20% rabatu
26,86 zł
33,60 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,86 zł
![]()
Ikony normalizacji. Kultury wizualne Niemiec 1945–1949 to książka, która omawia znaczenie obrazów w odbudowie powojennych społeczeństw niemieckich. Filmy, fotografie prasowe, plakaty czy znaczki pocztowe to ważne czynniki przemian i powrotu
19% rabatu
79,84 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,45 zł
![]()
Papież Franciszek od początku swojego pontyfikatu wzbudza zainteresowanie mediów i sympatię opinii publicznej. Udało mu się w ciągu kilku miesięcy dokonać rzeczy niebywałej, został „Człowiekiem roku 2013” tygodnika „TIME” i miesięcznika śro
19% rabatu
55,65 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,20 zł
![]() Unia Europejska a obywatele
Autor:
Łukasik-Duszyńska Monika
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: 48h
Unia Europejska a obywatele. Relacje komunikacyjne w internecie a unijna strategia komunikowania się Książka ta jest propozycją podejmującą zagadnienia związane z Unią Europejską oraz jej relacjami z obywatelami poprzez wykorzystanie mechan
29% rabatu
31,79 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,79 zł
![]()
Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie
19% rabatu
51,62 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,45 zł
![]() Media religijne i wyznaniowe w Polsce i na świecie
Autor:
Skrzypczak Jędrzej
Wydawca:
Silva Rerum
wysyłka: 48h
Unikatowa pozycja napisana przez specjalistów ds. mediów religijnych.
Na tom składa się szesnaście tematycznych rozdziałów przygotowanych przez znakomitych Autorów, reprezentujących zarówno świat nauki, jak i świat praktyki dziennikarskiej
44% rabatu
36,92 zł
66,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,92 zł
![]()
ublikacja Włodzimierza Micha, to efekt szerokiego przedsięwzięcia badawczego o charakterze rekonstrukcyjno-krytycznym związanego z dziejami komunikacji człowieka, które nie ma charakteru apodyktycznego, ale problematyczny. [] Istotą dającą
14% rabatu
41,41 zł
48,30 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,41 zł
![]()
„Rewolucja powielaczy” autorstwa Jana Olaszka, to pierwsza publikacja, która prezentuje pełną historię drugiego obiegu wydawniczego w PRL.
Bez niezależnych wydawców nie byłoby Solidarności, twierdzi prof. Andrzej Friszke. Skala, na jaką ro
45% rabatu
21,94 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,94 zł
![]() Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych
Autor:
Płudowski Tomasz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych! Książka przedstawia amerykański system medialny, ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych
19% rabatu
67,75 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,75 zł
![]() O mediach lokalnych regionie i regionalizmie
Autor:
Kowalczyk Ryszard
Wydawca:
Silva Rerum
wysyłka: 48h
Publikacja analizuje prawa lokalnego rynku mediów pod kątem społecznym, czysto ludzkim, a także prasoznawczym. Omawia lokalne tytuły i ich wpływ na życie mieszkańców.
44% rabatu
35,24 zł
63,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,24 zł
![]()
Jest to książka o harcerzu, sportowcu, żołnierzu AK i warszawskim powstańcu. Niedoszłym prawniku, dziennikarzu, reportażyście, fotografie, filmowcu, pisarzu i varsavianiście. Wreszcie podróżniku, który jak głosi tytuł jednej z jego książek
34% rabatu
29,48 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,48 zł
![]() Nowe Media Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne
Autor:
Praca zbiorowa
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
W kontekście ukształtowania się społeczeństwa medialnego w wchodzenia w dorosłe życie pokolenia ludzi wyrosłych w e-świecie oraz kształtowania się doby medialnej w dziejach języka polskiego tom stanowi głos w dialogu intelektualnym łączącym
14% rabatu
32,42 zł
37,80 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,42 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|