![]() Polskie media w Wielkiej Brytanii na początku XXI wieku
Autor:
Leonowicz-Bukała Iwona
Wydawca:
Aspra
wysyłka: 48h
Książka jest panoramicznym obrazem współczesnych polskich mediów działających na Wyspach Brytyjskich. Oparta na dostępnych źródłach i szczegółowych badaniach mediów londyńskich, stanowi diagnozę kondycji prasy drukowanej i mediów internetow
16% rabatu
49,81 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,81 zł
![]() PAKIET DZIENNIKARZ ŚLEDCZY
Autor:
Wojciech Sumliński
Wydawca:
Wojciech Sumliński Reporter
wysyłka: 48h
Do dziś - „Z mocy bezprawia” - autorom wielopiętrowej kombinacji operacyjnej nie udało się dobić Wojciecha Sumlińskiego, choć wytoczony mu proces sądowy trwa już kolejny rok... Otarłszy się o przynoszącą ulgę śmierć, Sumliński powraca „Z mo
42% rabatu
57,92 zł
99,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,12 zł
![]()
Chciał być dziennikarzem. Został nim. A potem? Pił wino z Marszałkiem Broz Tito. W „Życiu Warszawy” opisywał wielkie budowy socjalizmu. Był z wizytą u geniusza Karpat Nikolae Caucescu i widział jak Edward Gierek pieli grządki. Balangował z
87% rabatu
5,00 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,00 zł
![]() Mediatyzacja komunikowania politycznego...
Autor:
Małgorzata Adamik- Szysiak
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Niniejsza książka jest zbiorem studiów, których celem jest ukazanie wieloaspektowości zjawiska mediatyzacji komunikowania politycznego. Autorzy reprezentujący różne ośrodki naukowe (Dolnośląską Szkołę Wyższą we Wrocławiu, Uniwersytet Mikoła
11% rabatu
28,09 zł
31,50 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,09 zł
![]() Konflikty zbrojne na łamach ""Tyg. Ilus."" 1904-1918
Autor:
Gabryś-Sławińska Monika
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Publikacja ta stanowi pionierskie ujęcie doniosłej fazy w dziejach najważniejszego polskiego tygodnika XIX-XX wieku. Jej ukazanie się jest dla całej humanistyki (historyków, prasoznawców, literaturoznawców bibliologów, teoretyków mediów, dz
11% rabatu
37,48 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,48 zł
![]()
Redaktor „Gościa Niedzielnego”, autor kultowych felietonów opowiada o swojej wierze, powołaniu oraz doświadczeniach Bożego prowadzenia i objawiania się Jego mocy w swoim życiu. Pokazuje, co w świetle wiary znaczy być mężczyzną i jaką rolę o
44% rabatu
11,08 zł
19,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,35 zł
![]()
Media studenckie w Polsce - geneza, ewolucja, współczesnośćPraca podejmuje bardzo ważny z perspektywy socjopedagogicznej problem funkcjonowania mediów studenckich w Polsce. Wpisuje się znakomicie zarówno w debatę na temat społecznej roli ma
48% rabatu
26,00 zł
50,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,40 zł
![]()
Monografia `Kultura-media-etyka. Media w perspektywie etycznej i kulturowej w kontekście rewolucji teleinformatycznej` wychodzi naprzeciw złożonym problemom współczesnej cywilizacji, coraz częściej określanej mianem `społeczeństwa informacy
39% rabatu
44,50 zł
73,50 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,50 zł
![]() Zarys paradygmatu strategii w przestrzeni dyskursu publicznego
Autor:
Rzeszutko-Iwan Małgorzata
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Zasadniczym celem monografii jest przedstawienie autorskiej koncepcji różnorodnego paradygmatu strategii w kontekście wyróżnionych poziomów rzeczywistości (komunikacja - dyskurs - gatunek - tekst). a także częściowo pokazanie w partiach des
11% rabatu
33,73 zł
37,80 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,73 zł
![]()
Zamysł podjęcia refleksji naukowej nad zagadnieniem myśli politycznej, dokonującej się w warunkach burzliwych przemian społecznych i technologicznych, charakterystycznych dla procesu kształtowania się społeczeństwa informacyjnego, zasługuje
11% rabatu
52,46 zł
58,80 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,46 zł
![]() Komunikacja wizerunkowa w mediach
Autor:
Ciamciara Jolanta
Uścińska Bożena
Wydawca:
Astrum
wysyłka: 48h
Niniejsza książka jest bezpośrednią odpowiedzią na liczne pytania zadawane autorkom w kwestii komunikowania się z mediami. Dostosowana do potrzeb osób mających jeszcze niewielkie doświadczenie w kontaktach ze środkami masowego przekazu ma p
26% rabatu
33,39 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,39 zł
![]()
Książka zawiera szczegółowy, doskonale uporządkowany przegląd pojęć, koncepcji, zagadnień i metod komunikowania. Jest udaną próbą wyjścia poza stereotypowe ujęcia masowego komunikowania, którego charakter wyznaczają nowoczesne technologie.
20% rabatu
51,49 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,49 zł
![]() Niematerialne Galatee w wehikułach rozkoszy i bólu
Autor:
Stasieńko Jan
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: 48h
„Głównym celem mojego studium jest zbadanie zakresu możliwości budowania podmiotowych relacji pomiędzy użytkownikami różnych technologii medialnych a komunikowanymi za ich pośrednictwem sensami” – pisze Autor we wstępie. W tym celu posłużył
48% rabatu
23,40 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,86 zł
![]() Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych
Autor:
Grabarczuk Andrzej
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: 48h
"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wy
48% rabatu
18,20 zł
35,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,77 zł
![]()
Publikacja, którą przekładamy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także
11% rabatu
31,85 zł
35,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,85 zł
![]()
Kandydat na prezydenta"" Janusza Płońskiego to publikacja stanowiąca znakomity zbiór wspomnień autora z istotnych wydarzeń jego życia, które wpłynęły na światopogląd polityczno-społeczny. Jednakże styl twórczości odbiega daleko od nasyconyc
93% rabatu
2,79 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,19 zł
![]() Fenomen Facebooka. Społeczne konteksty edukacji
Autor:
Grażyna Penkowska (red.)
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: 48h
Facebook w edukacjiFacebook na co dzieńFacebook w badaniachNie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, dlaczego Facebook jest tak popularny w Polsce, ani pewności, że w dłuższej perspektywie czasowej tendencja ta się utrzyma. W 2013 roku wi
48% rabatu
15,60 zł
30,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,24 zł
![]()
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej
26% rabatu
59,38 zł
80,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,38 zł
![]()
Oddajemy do rąk Czytelników tom 32. lubelskiej "czerwonej serii", publikowanej przez Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej. Problematyka niniejszej publikacji wpisuje się w tradycję badań prowadzonych od kilku dz
11% rabatu
31,85 zł
35,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,85 zł
![]()
Jakimi metodami Wojciech Mann odmładzał zajechane winyle?W jaki sposób grupie nastoletnich zapaleńców udało się ściągnąć do szarego PRL-u samych Rolling Stonesów?Gdzie w Warszawie można było dostać coke?I jakie to uczucie zaśpiewać przed wi
36% rabatu
25,45 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|