Teksty
Janusz Adamowski Powrót do przeszłości czyli o próbach przejmowania mediów w Polsce przez państwo
Andrzej Adamski Tematyka środków społecznego przekazu w pracach II Synodu Diecezji Siedleckiej
Andrzej Antoszewski O odpowiedzialno
30% rabatu
184,28 zł
265,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 150,49 zł
Naszym celem jest eksploracja metodologicznego wymiaru internetu. [] Monografia przełamuje metodologiczne podziały związane z dociekaniami na temat metod online na kilku płaszczyznach. Przy tym wszystkim niezwykle ważne jest to, że w książc
29% rabatu
28,32 zł
40,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,32 zł
Vera F. Birkenbihl odpowiada na pytania związane z zastosowaniem w praktyce podstawowych zasad psychologii społecznej. Tematyka tej książki dotyczy samoświadomości, kariery, komunikowania oraz podejścia do siebie i innych. Autorka radzi mię
26% rabatu
70,48 zł
94,96 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,38 zł
Recenzowana publikacja składa się z szeregu artykułów dotyczących wykonywanej współcześnie profesji dziennikarskiej. Tematyka zawartych w książce opracowań dotyka budzących współcześnie najwięcej wątpliwości kwestii związanych z praktykowan
33% rabatu
29,97 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,97 zł
Powstała bardzo dobra, wielowymiarowa, bogata merytorycznie monografia, która przynosi wiele nowego w zakresie wiedzy o gatunku w ogóle, wzbogaca wiedzę o określonym gatunku prasowym, o jego potencji transformacji bez szkody dla tożsamości,
11% rabatu
37,48 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,47 zł
Publikowany tekst ukazał się w 126 tomie Orientalia Lovaniensia Analecta, dedykowanym Wojciechowi Skalmowskiemu w 2003 roku z okazji 70-tych urodzin.
36% rabatu
3,90 zł
6,12 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,90 zł
Arkadiusz Gola dotarł do fotoreporterów z „Dziennika Zachodniego” i „Trybuny Śląskiej” pracujących w tych dwóch największych regionalnych dziennikach w latach 60., 70. i 80. ubiegłego stulecia. Na podstawie przeprowadzonych rozmów oraz boga
14% rabatu
21,45 zł
25,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,45 zł
Celem opisanych w tej książce badań była rekonstrukcja mechanizmów krytycznego odbioru przekazów multimodalnych (multisemiotycznych). Mowa tu o sytuacjach, w których odbiorcy niespecjaliści dostrzegają w wypowiedzi warstwę ideologiczną i pr
39% rabatu
19,36 zł
32,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,36 zł
zanowni Czytelnicy!
Jestem kryminalistykiem i pasjonuje mnie świat śladów kryminalistycznych. A że śladem może być praktycznie wszystko, na brak przedmiotu badań trudno mi narzekać. Sam proces badania śladów został zaś w ciągu ostatnich ki
30% rabatu
87,71 zł
125,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 87,71 zł
Franciszek Walicki we wspomnieniach Anioła Stróża
Autor:
Walicki Franciszek
Wydawca:
Bernardinum
wysyłka: 48h
(książka zawiera płytę DVD i nie żałuj tego) Ktoś powiedział, że nie ma nic bardziej ulotnego niż moda w muzyce rozrywkowej i piosence. Moda potrafi wynieść artystę na szczyty popularności, aby nagle, pod wpływem kaprysu, wbić tego samego a
42% rabatu
40,33 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,33 zł
„Jestem jednym z «ostatnich Mohikanów» wrocławskiego i dolnośląskiego dziennikarstwa czasów tzw. komuny. Demokraci oskarżają nas o to, że kłamaliśmy. Odrzucam to pomówienie i dodam słowa patriotycznej pieśni: «Nie chcemy już od was uznania»
29% rabatu
38,92 zł
54,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,92 zł
Tom 27. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
"Jeżeli ktoś stawia sobie pytanie, jakie będą media w przyszłości, to w tej książce znajdzie wiele inspirujących myśli
16% rabatu
32,92 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,79 zł
Ewangelia i media: sojusz czy rywalizacja? Takie oto pytanie stawia autor książki Komunikacja religijna w McLuhana wizji. Media są godnym zachwytu darem Boga, ale nie są najważniejszym kanałem przekazu Ewangelii. Najważniejszym medium przek
42% rabatu
28,20 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,20 zł
Jest to poradnik dla nauczycieli, wykładowców, biznesmenów, prezenterów telewizyjnych i radiowych, polityków, tłumaczy- dla wszystkich, którzy chcą mówić poprawnie i efektywnie.
Do książki dołączony jest materiał video przygotowany i nagran
17% rabatu
27,95 zł
33,60 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,67 zł
Ikony normalizacji. Kultury wizualne Niemiec 1945–1949 to książka, która omawia znaczenie obrazów w odbudowie powojennych społeczeństw niemieckich. Filmy, fotografie prasowe, plakaty czy znaczki pocztowe to ważne czynniki przemian i powrotu
12% rabatu
87,29 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,88 zł
Papież Franciszek od początku swojego pontyfikatu wzbudza zainteresowanie mediów i sympatię opinii publicznej. Udało mu się w ciągu kilku miesięcy dokonać rzeczy niebywałej, został „Człowiekiem roku 2013” tygodnika „TIME” i miesięcznika śro
28% rabatu
49,54 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,54 zł
Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie
28% rabatu
45,84 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,40 zł
Przemiany, jakim podlega zawód dziennikarza od początku XXI w., prowokują wiele pytań wśród badaczy i znawców literatury przedmiotu. Praca nad gromadzeniem, przetwarzaniem i interpretacją informacji w imię standardów obiektywizmu, rzetelnoś
16% rabatu
37,98 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,98 zł
„Rewolucja powielaczy” autorstwa Jana Olaszka, to pierwsza publikacja, która prezentuje pełną historię drugiego obiegu wydawniczego w PRL.
Bez niezależnych wydawców nie byłoby Solidarności, twierdzi prof. Andrzej Friszke. Skala, na jaką ro
44% rabatu
22,21 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,19 zł
Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych
Autor:
Płudowski Tomasz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych! Książka przedstawia amerykański system medialny, ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych
12% rabatu
74,07 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,78 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|