Okładka książki Content marketing i social media
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza pu
21% rabatu
58,30
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,20
Okładka książki Laboratorium Reportażu Metoda praktyka wizja
Autorzy ukazują podstawy teoretyczne i koncepcyjne założonego przez wybitnego reportażystę Marka Millera Laboratorium Reportażu, działającego przy Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Artykuły zawart
28% rabatu
25,08
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,03
Okładka książki Owady i media Interpretacje 78
Rój jest nie tyle formą, ile raczej sposobem indywiduacji kolektywów czy sieci społecznych, dlatego stanowi wspólny mianownik dla całego spektrum zjawisk społeczeństwa idei. Badania nad zwierzętami spotykają się tu za pośrednictwem dyskursu
23% rabatu
24,57
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,53
Okładka książki Czas postprawdy
W 2016 roku, kiedy Wielką Brytanię przemierzał brexitowy czerwony autobus, a amerykańscy fact-checkerzy nie nadążali za sprostowywaniem wypowiedzi Donalda Trumpa, coś się zmieniło. Obserwatorzy po obydwu stronach oceanu jednoznacznie stwier
21% rabatu
66,18
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,07
Okładka książki Poradnik dla blogerów vlogerów gamerów i instagramowiczów
Chcesz zaistnieć w Internecie? Pisać blog, kręcić vlog albo zostać instagramowiczem śledzonym przez tysiące followersów? Musisz wiedzieć kilka rzeczy, które pozwolą Ci uniknąć kolizji z prawem i spać spokojnie bez obaw o naruszenie cudzych
6% rabatu
36,82
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,77
Okładka książki Wpływ nowych mediów na przemiany polityczne wybranych państw Bliskiego Wschodu na przykładzie Arabskiej Wiosny
Autorka, przedstawiając genezę Arabskiej Wiosny, jej przebieg w różnych państwach (ze szczególnym uwzględnieniem Tunezji i Egiptu), udowadnia, że nowe media stały się istotnym elementem zachodzących przemian, a ich udział w budowie społecze
19% rabatu
29,10
36,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,04
Okładka książki Ikony normalizacji. Kultury wizualne Niemiec 1945-1949
Magdalena Saryusz-Wolska, adiunkt w Instytucie Kultury Współczesnej Uniwersytetu Łódzkiego, w latach 2010–2015 pracowała w Centrum Badań Historycznych PAN w Berlinie, od 2015 roku współpracuje z Niemieckim Instytutem Historycznym w Warszawi
42% rabatu
45,91
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,13
Okładka książki Klinika dziennikarstwa credo
Media odgrywają w społeczeństwie ogromną rolę: wpływają na kształtowanie opinii publicznej i edukację obywateli, jako czwarta władza kontrolują poczynania klasy politycznej. Dlatego tak ważna pozostaje dyskusja na temat jakości pracy dzienn
19% rabatu
22,60
28,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,56
Okładka książki Propaganda antyamerykańska w polskiej publicystyce konserwatywnej i narodowej w latach 1898-1939
Polska prasa konserwatywna, reprezentująca ugrupowania prawicowe niechętne emigracji, w obawie przed utraceniem młodych i aktywnych ludzi, którzy mogliby przyczynić się do odzyskania niepodległości kraju, akcentowała w licznych artykułach z
16% rabatu
32,92
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,87
Okładka książki Polityka w zmediatyzowanym świecie
Prezentowana monografia stanowi kontynuację zainicjowanego cyklu wydawniczego ukazującego różne perspektywy badawcze relacji i współzależności obserwowanych między światem polityki i mediów, w tym rozważań nad postępującym procesem mediatyz
11% rabatu
28,09
31,50 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,05
Okładka książki Komunikowanie i obywatelskość
Komunikowanie i obywatelshość zajmuje się kwestią, która coraz częściej staje się ważnym tematem debaty akademickiej i dziennikarskiej: w jakim stopniu środki masowego przekazu we współczesnym społeczeństwie pomagają obywatelom uzyskać wied
26% rabatu
36,38
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,31
Okładka książki Wykłady z filozofii mediów. Podstawy nauk o komunikowaniu
Wykłady z filozofii mediów Jana Pawła Hudzika to oryginalna i pionierska publikacja na gruncie polskiego piśmiennictwa medioznawczego. Autor prezentuje krytyczne i całościowe spojrzenie na media, punktem wyjścia czyniąc perspektywę filozofi
21% rabatu
74,06
94,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,93
Okładka książki Wojna o eter. Media elektroniczne...
Był czas, gdy media w Polsce nie były wolne; gdy niektórzy walczyli o ich niezależność i często płacili za to wysoką cenę… Wojna o eter to książka o fascynującym świecie elektronicznych mediów peerelowskich lat osiemdziesiątych XX w. Trakt
26% rabatu
25,97
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,92
Okładka książki Drogą z piekła Fascynacje Kazimierza Boska
Drogą z piekła. Fascynacje Kazimierza Boska
33% rabatu
16,73
24,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,70
Okładka książki Obrazy Rosji i Rosjan w mediach
Autorzy artykułów zebranych w tej książce podejmują próbę określenia między innymi komponentów obrazu Rosji w środkach masowego przekazu, dywersyfikowania treści w zależności od medium, wizerunków polityków kształtujących dyskurs publiczny,
11% rabatu
35,59
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,53
Okładka książki Media jako przestrzenie muzyki
Książkę Media jako przestrzenie muzyki postrzegam jako ważną, potrzebną i wartościową. Wypełnia ona swoistą białą plamę w obszarze badań nad społeczno-kulturowymi aspektami funkcjonowania muzyki. Jej wartość stanowi sam jej przedmiot - muzy
29% rabatu
24,77
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,72
Okładka książki Współczesne media - media informacyjne Tom 2
Książka"Współczesne media - media informacyjne" to już siódma publikacja z serii "Współczesne media", która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką medi
11% rabatu
41,22
46,20 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,16
Okładka książki Prawo prasowe między wymogami prawa, nakazem etyki a oczekiwaniami rynku
W książce m.in.: Jacek Sobczak Podstawy wolności słowa. Uwarunkowania aksjologiczne i normatywna ochrona w obliczu zmian Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz Zmiany na rynku mediów w świetle nowelizacji dyrektywy o audiowizualnym usługach medi
26% rabatu
47,23
63,45 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,14
Okładka książki Człowiek i medium
Człowiek i medium. Terapia - Rozwój - (Auto)narracja pod red. naukową prof. Agnieszki Ogonowskiej to zbiór artykułów oddających wieloaspektowy stosunek człowieka do mediów oraz różne sposoby wykorzystywania w nich (auto)narracji - stosownie
18% rabatu
30,19
37,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,14
Okładka książki Gry w komunikacji
Gry w komunikacji
Wydawca: Aspra
wysyłka: 48h
Tom 30. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastosowania mechanizmu gier
16% rabatu
32,92
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,87
Liczba wyświetlanych pozycji:
10
11
12
13
14
107
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj