![]()
Papież Franciszek od początku swojego pontyfikatu wzbudza zainteresowanie mediów i sympatię opinii publicznej. Udało mu się w ciągu kilku miesięcy dokonać rzeczy niebywałej, został „Człowiekiem roku 2013” tygodnika „TIME” i miesięcznika śro
42% rabatu
40,10 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,27 zł
![]() Unia Europejska a obywatele
Autor:
Łukasik-Duszyńska Monika
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: 48h
Unia Europejska a obywatele. Relacje komunikacyjne w internecie a unijna strategia komunikowania się Książka ta jest propozycją podejmującą zagadnienia związane z Unią Europejską oraz jej relacjami z obywatelami poprzez wykorzystanie mechan
29% rabatu
31,86 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,79 zł
![]()
Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie
42% rabatu
37,18 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,34 zł
![]()
ublikacja Włodzimierza Micha, to efekt szerokiego przedsięwzięcia badawczego o charakterze rekonstrukcyjno-krytycznym związanego z dziejami komunikacji człowieka, które nie ma charakteru apodyktycznego, ale problematyczny. [] Istotą dającą
11% rabatu
43,10 zł
48,30 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,03 zł
![]()
„Rewolucja powielaczy” autorstwa Jana Olaszka, to pierwsza publikacja, która prezentuje pełną historię drugiego obiegu wydawniczego w PRL.
Bez niezależnych wydawców nie byłoby Solidarności, twierdzi prof. Andrzej Friszke. Skala, na jaką ro
27% rabatu
29,19 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,13 zł
![]() Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych
Autor:
Płudowski Tomasz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych! Książka przedstawia amerykański system medialny, ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych
42% rabatu
48,81 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,07 zł
![]()
Jest to książka o harcerzu, sportowcu, żołnierzu AK i warszawskim powstańcu. Niedoszłym prawniku, dziennikarzu, reportażyście, fotografie, filmowcu, pisarzu i varsavianiście. Wreszcie podróżniku, który jak głosi tytuł jednej z jego książek
34% rabatu
29,54 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,48 zł
![]() Nowe Media Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne
Autor:
Praca zbiorowa
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
W kontekście ukształtowania się społeczeństwa medialnego w wchodzenia w dorosłe życie pokolenia ludzi wyrosłych w e-świecie oraz kształtowania się doby medialnej w dziejach języka polskiego tom stanowi głos w dialogu intelektualnym łączącym
11% rabatu
33,73 zł
37,80 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,68 zł
![]()
Andrzej Duda dla środowisk lewicowo-liberalnych i największych polskich mediów jest jak postać z sennego koszmaru. Wbrew stereotypowi prawicowca to polityk młody, wykształcony, wierny tradycji, ale niestroniący od zdobyczy nowoczesności, do
29% rabatu
25,01 zł
35,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,96 zł
![]() Polskie media w Wielkiej Brytanii na początku XXI wieku
Autor:
Leonowicz-Bukała Iwona
Wydawca:
Aspra
wysyłka: 48h
Książka jest panoramicznym obrazem współczesnych polskich mediów działających na Wyspach Brytyjskich. Oparta na dostępnych źródłach i szczegółowych badaniach mediów londyńskich, stanowi diagnozę kondycji prasy drukowanej i mediów internetow
16% rabatu
49,81 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,73 zł
![]() PAKIET DZIENNIKARZ ŚLEDCZY
Autor:
Wojciech Sumliński
Wydawca:
Wojciech Sumliński Reporter
wysyłka: 48h
Do dziś - „Z mocy bezprawia” - autorom wielopiętrowej kombinacji operacyjnej nie udało się dobić Wojciecha Sumlińskiego, choć wytoczony mu proces sądowy trwa już kolejny rok... Otarłszy się o przynoszącą ulgę śmierć, Sumliński powraca „Z mo
41% rabatu
59,22 zł
99,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,08 zł
![]()
Chciał być dziennikarzem. Został nim. A potem? Pił wino z Marszałkiem Broz Tito. W „Życiu Warszawy” opisywał wielkie budowy socjalizmu. Był z wizytą u geniusza Karpat Nikolae Caucescu i widział jak Edward Gierek pieli grządki. Balangował z
87% rabatu
5,00 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,00 zł
![]() Mediatyzacja komunikowania politycznego...
Autor:
Małgorzata Adamik- Szysiak
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Niniejsza książka jest zbiorem studiów, których celem jest ukazanie wieloaspektowości zjawiska mediatyzacji komunikowania politycznego. Autorzy reprezentujący różne ośrodki naukowe (Dolnośląską Szkołę Wyższą we Wrocławiu, Uniwersytet Mikoła
11% rabatu
28,09 zł
31,50 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,05 zł
![]() Konflikty zbrojne na łamach ""Tyg. Ilus."" 1904-1918
Autor:
Gabryś-Sławińska Monika
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Publikacja ta stanowi pionierskie ujęcie doniosłej fazy w dziejach najważniejszego polskiego tygodnika XIX-XX wieku. Jej ukazanie się jest dla całej humanistyki (historyków, prasoznawców, literaturoznawców bibliologów, teoretyków mediów, dz
11% rabatu
37,48 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42 zł
![]()
Redaktor „Gościa Niedzielnego”, autor kultowych felietonów opowiada o swojej wierze, powołaniu oraz doświadczeniach Bożego prowadzenia i objawiania się Jego mocy w swoim życiu. Pokazuje, co w świetle wiary znaczy być mężczyzną i jaką rolę o
44% rabatu
11,08 zł
19,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,05 zł
![]()
Media studenckie w Polsce - geneza, ewolucja, współczesnośćPraca podejmuje bardzo ważny z perspektywy socjopedagogicznej problem funkcjonowania mediów studenckich w Polsce. Wpisuje się znakomicie zarówno w debatę na temat społecznej roli ma
29% rabatu
35,40 zł
50,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,32 zł
![]()
Monografia `Kultura-media-etyka. Media w perspektywie etycznej i kulturowej w kontekście rewolucji teleinformatycznej` wychodzi naprzeciw złożonym problemom współczesnej cywilizacji, coraz częściej określanej mianem `społeczeństwa informacy
39% rabatu
44,50 zł
73,50 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25 zł
![]() Zarys paradygmatu strategii w przestrzeni dyskursu publicznego
Autor:
Rzeszutko-Iwan Małgorzata
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Zasadniczym celem monografii jest przedstawienie autorskiej koncepcji różnorodnego paradygmatu strategii w kontekście wyróżnionych poziomów rzeczywistości (komunikacja - dyskurs - gatunek - tekst). a także częściowo pokazanie w partiach des
11% rabatu
33,73 zł
37,80 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,68 zł
![]()
Zamysł podjęcia refleksji naukowej nad zagadnieniem myśli politycznej, dokonującej się w warunkach burzliwych przemian społecznych i technologicznych, charakterystycznych dla procesu kształtowania się społeczeństwa informacyjnego, zasługuje
11% rabatu
52,46 zł
58,80 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,37 zł
![]() Komunikacja wizerunkowa w mediach
Autor:
Ciamciara Jolanta
Uścińska Bożena
Wydawca:
Astrum
wysyłka: 48h
Niniejsza książka jest bezpośrednią odpowiedzią na liczne pytania zadawane autorkom w kwestii komunikowania się z mediami. Dostosowana do potrzeb osób mających jeszcze niewielkie doświadczenie w kontaktach ze środkami masowego przekazu ma p
26% rabatu
33,39 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,33 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|