Okładka książki Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych
Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych! Książka przedstawia amerykański system medialny, ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych
19% rabatu
67,75
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75
Okładka książki O mediach lokalnych regionie i regionalizmie
Publikacja analizuje prawa lokalnego rynku mediów pod kątem społecznym, czysto ludzkim, a także prasoznawczym. Omawia lokalne tytuły i ich wpływ na życie mieszkańców.
42% rabatu
36,64
63,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,11
Okładka książki Budrewicz. Dżentelmen w podróży
Jest to książka o harcerzu, sportowcu, żołnierzu AK i warszawskim powstańcu. Niedoszłym prawniku, dziennikarzu, reportażyście, fotografie, filmowcu, pisarzu i varsavianiście. Wreszcie podróżniku, który jak głosi tytuł jednej z jego książek
34% rabatu
29,48
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,48
Okładka książki Nowe Media Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne
W kontekście ukształtowania się społeczeństwa medialnego w wchodzenia w dorosłe życie pokolenia ludzi wyrosłych w e-świecie oraz kształtowania się doby medialnej w dziejach języka polskiego tom stanowi głos w dialogu intelektualnym łączącym
11% rabatu
33,68
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,68
Okładka książki Cel Andrzej Duda
Cel Andrzej Duda
Wydawca: LTW
wysyłka: 48h
Andrzej Duda dla środowisk lewicowo-liberalnych i największych polskich mediów jest jak postać z sennego koszmaru. Wbrew stereotypowi prawicowca to polityk młody, wykształcony, wierny tradycji, ale niestroniący od zdobyczy nowoczesności, do
29% rabatu
24,96
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,96
Okładka książki Polskie media w Wielkiej Brytanii na początku XXI wieku
Książka jest panoramicznym obrazem współczesnych polskich mediów działających na Wyspach Brytyjskich. Oparta na dostępnych źródłach i szczegółowych badaniach mediów londyńskich, stanowi diagnozę kondycji prasy drukowanej i mediów internetow
16% rabatu
49,73
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,73
Okładka książki PAKIET DZIENNIKARZ ŚLEDCZY
Do dziś - „Z mocy bezprawia” - autorom wielopiętrowej kombinacji operacyjnej nie udało się dobić Wojciecha Sumlińskiego, choć wytoczony mu proces sądowy trwa już kolejny rok... Otarłszy się o przynoszącą ulgę śmierć, Sumliński powraca „Z mo
34% rabatu
65,57
99,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,08
Okładka książki Zawodowiec /the  facto
Chciał być dziennikarzem. Został nim. A potem? Pił wino z Marszałkiem Broz Tito. W „Życiu Warszawy” opisywał wielkie budowy socjalizmu. Był z wizytą u geniusza Karpat Nikolae Caucescu i widział jak Edward Gierek pieli grządki. Balangował z
87% rabatu
5,00
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,98
Okładka książki Mediatyzacja komunikowania politycznego...
Niniejsza książka jest zbiorem studiów, których celem jest ukazanie wieloaspektowości zjawiska mediatyzacji komunikowania politycznego. Autorzy reprezentujący różne ośrodki naukowe (Dolnośląską Szkołę Wyższą we Wrocławiu, Uniwersytet Mikoła
11% rabatu
28,05
31,50 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,05
Okładka książki Konflikty zbrojne na łamach ''Tyg. Ilus.'' 1904-1918
Publikacja ta stanowi pionierskie ujęcie doniosłej fazy w dziejach najważniejszego polskiego tygodnika XIX-XX wieku. Jej ukazanie się jest dla całej humanistyki (historyków, prasoznawców, literaturoznawców bibliologów, teoretyków mediów, dz
11% rabatu
37,42
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42
Okładka książki Bóg lubi tych którzy walczą
Redaktor „Gościa Niedzielnego”, autor kultowych felietonów opowiada o swojej wierze, powołaniu oraz doświadczeniach Bożego prowadzenia i objawiania się Jego mocy w swoim życiu. Pokazuje, co w świetle wiary znaczy być mężczyzną i jaką rolę o
48% rabatu
10,37
19,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,94
Okładka książki Media studenckie w Polsce
Media studenckie w Polsce - geneza, ewolucja, współczesnośćPraca podejmuje bardzo ważny z perspektywy socjopedagogicznej problem funkcjonowania mediów studenckich w Polsce. Wpisuje się znakomicie zarówno w debatę na temat społecznej roli ma
29% rabatu
35,32
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,32
Okładka książki Spór Radia Maryja z KRRIT  w świetle wybranych publicystycznych audycji Radia Maryja  w latach 2011-2013
Radio Maryja to nie tylko rozgłośnia radiowa, ale także fenomen społeczny, który od początku swego istnienia był obiektem tak ostrej krytyki, jak i gorącego uwielbienia. Chyba nie ulega dziś wątpliwości, że Radio Maryja dawno wyszło poza fo
42% rabatu
30,81
53,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,12
Okładka książki Zarys paradygmatu strategii w przestrzeni dyskursu publicznego
Zasadniczym celem monografii jest przedstawienie autorskiej koncepcji różnorodnego paradygmatu strategii w kontekście wyróżnionych poziomów rzeczywistości (komunikacja - dyskurs - gatunek - tekst). a także częściowo pokazanie w partiach des
11% rabatu
33,68
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,68
Okładka książki Myśl polityczna w społeczeństwie informacyjnym
Zamysł podjęcia refleksji naukowej nad zagadnieniem myśli politycznej, dokonującej się w warunkach burzliwych przemian społecznych i technologicznych, charakterystycznych dla procesu kształtowania się społeczeństwa informacyjnego, zasługuje
11% rabatu
52,37
58,80 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,37
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa w mediach
Niniejsza książka jest bezpośrednią odpowiedzią na liczne pytania zadawane autorkom w kwestii komunikowania się z mediami. Dostosowana do potrzeb osób mających jeszcze niewielkie doświadczenie w kontaktach ze środkami masowego przekazu ma p
26% rabatu
33,33
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,33
Okładka książki Nauki o komunikacji
Książka zawiera szczegółowy, doskonale uporządkowany przegląd pojęć, koncepcji, zagadnień i metod komunikowania. Jest udaną próbą wyjścia poza stereotypowe ujęcia masowego komunikowania, którego charakter wyznaczają nowoczesne technologie.
20% rabatu
51,40
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,40
Okładka książki Niematerialne Galatee w wehikułach rozkoszy i bólu
„Głównym celem mojego studium jest zbadanie zakresu możliwości budowania podmiotowych relacji pomiędzy użytkownikami różnych technologii medialnych a komunikowanymi za ich pośrednictwem sensami” – pisze Autor we wstępie. W tym celu posłużył
29% rabatu
31,79
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,79
Okładka książki Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych
"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wy
29% rabatu
24,72
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,72
Okładka książki Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku
Publikacja, którą przekładamy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także
11% rabatu
31,80
35,70 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,80
Liczba wyświetlanych pozycji:
12
13
14
15
16
107
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj