![]()
Zjawisko hejtu zbadali badacze wielu specjalności: kulturoznawcy, literaturoznawcy, medioznawcy, socjologowie, psychologowie, filozofowie, politolodzy oraz badacze prawa. Dzięki multidyscyplinarnej perspektywie czytelnik może się dowiedzieć
25% rabatu
29,87 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,81 zł
![]() Europa dziennikarzy Dyplomacja mediów i post narodowa Europa w świetle wypowiedzi niemieckich dziennikarzy prasowych
Autor:
Szymańska Agnieszka
wysyłka: niedostępny
Unia Europejska znajduje się dziś na rozdrożu. W wielu kwestiach potrzebna jest, jak się zdaje, zmiana sposobu myślenia o europejskiej wspólnocie, a także jej przebudowa. W związku z rozwojem sytuacji międzynarodowej: nawarstwianiem się pro
26% rabatu
29,64 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,59 zł
![]() Człowiek-media-środowisko naturalne-ekologiczny wymiar komunikacji
Autor:
Biernacka-Ligięza Ilona
Fil Kamil
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Odbiorcami tej książki powinni być z jednej strony studenci kierunku dziennikarstwo i dziennikarze zainteresowani podejmowaniem tematyki ekologicznej, a z drugiej strony osoby zaangażowane w funkcjonowanie ruchów, organizacji ekologicznych
14% rabatu
36,03 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,97 zł
![]()
Oddajemy w ręce czytelników podręcznik wydawałoby sie kompletny, ale dynamika rozwoju badan z zakresu reklamy i komunikacji społecznej szybko zweryfikowałaby taki stan rzeczy na niekorzyść autorów książki. Przyjmijmy zatem, ze jest to bardz
39% rabatu
48,63 zł
80,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,52 zł
![]()
„Teleexpress” – mimo fatalnego czasu emisji, bo o 17.15 zdobył niebywałą popularność. Przed telewizorem siadało od 18 do 20 milionów Polaków codziennie. Bywały dni, że nawet 22 miliony. W książce „Kogo rozjechał TELEEXPRESS?” autor, po 30 l
24% rabatu
27,28 zł
36,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,23 zł
![]()
Aktualne i interesujące spojrzenie na współczesny świat postrzegany przez pryzmat różnorodnie przejawiającego się populizmu. Zdaniem reprezentującej różne perspektywy badawcze i ośrodki naukowe grupy autorów – wspólnym mianownikiem ich posz
39% rabatu
24,55 zł
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,26 zł
![]() Badanie i projektowanie komunikacji 6
Autor:
Grech Michał
Siemens Anette
Wydawca:
Libron
wysyłka: niedostępny
Książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego z dziedziny nauki o komunikacji. wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz.
Seria projektowanie komunikacji
33% rabatu
26,71 zł
40,01 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,66 zł
![]()
Publikacja „Recepcja mediów przez dzieci w wieku szkolnym” pod redakcją Barbary Bonieckiej i Anny Granat jest trzecim tomem serii „Recepcja mediów” (…). Książkę tę oceniam jako potrzebną i ważną zarówno z punktu widzenia wiedzy w zakresie z
24% rabatu
25,38 zł
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,34 zł
![]() Bariery w komunikowaniu i społeczeństwo dezinformacyjne
Autor:
Golka Marian
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
W bogatym piśmiennictwie na temat komunikowania, w licznych książkach i artykułach raczej pisze się o tym, jak przebiega lub powinno przebiegać sprawne i skuteczne komunikowanie (jakoś mało kto tęskni za wątpliwościami i podejrzeniami!). Ty
24% rabatu
37,14 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,07 zł
![]() Planeta Ziemia
Autor:
Chiara Piroddi
Federica Fragapane
Wydawca:
Olesiejuk Sp. z o.o.
wysyłka: niedostępny
Świat w infografikach. Dzięki niezwykłemu narzędziu komunikacji, które nazywa się infografiką, poznawanie świata nie jest już trudne lub nudne. W tej książce znajdziesz intrygującą stronę historii naszej planety, ilustrowaną infografikami,
32% rabatu
20,52 zł
29,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,47 zł
![]()
W wieku XIX jedynym w zasadzie środkiem masowego przekazu była prasa, która zajmowała się nie tylko opisywaniem nastrojów opinii publicznej, ale także w znacznym stopniu je kształtowała. […] Prezentowana książka podejmuje tematykę obrazu Ło
34% rabatu
33,93 zł
51,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,85 zł
![]()
Książka prezentuje doświadczenia badaczy zajmujących się relacjami demokracji i nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Dotyczy zjawiska, które określić można mianem netodemokracji (neologizm powstały z kontaminacji trzech słów: an
45% rabatu
24,88 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,81 zł
![]()
Teksty składające się na tom, który niniejszym oddajemy w Państwa ręce, posiadają wspólną cechę, a jest nią zorientowanie na problemy medialnego ujęcia rzeczywistości. Ta myśl łączy autorów, dzieli ich przyjęta perspektywa badawcza. To nie
47% rabatu
41,74 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,63 zł
![]() Zagrożenia ze strony mediów
Autor:
Grażyna Penkowska (red.)
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: niedostępny
„Książka porusza problemy aktualne i ważne społecznie. Jest głosem w dyskusji nad nowymi wyzwaniami – szczególnie dla pedagogiki – związanymi z ekspansją informatyczną w różnych dziedzinach życia społecznego”. (prof. Anna Wasilewska)
„Wi
48% rabatu
15,60 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,60 zł
![]()
Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się
30% rabatu
27,24 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,18 zł
![]() Niezależna literatura i dziennikarstwo przed 1989 rokiem
Autor:
Tatarowski Konrad W.
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Jak działały instytucje kulturalne na emigracji? Jak publikowano wydawnictwa i czasopisma niezależne w kraju, poza cenzurą? Co różniło te dwa niezależne obiegi kulturowe? Kto je tworzył, jakie były ich losy? Jakie stały za nimi idee? O co s
19% rabatu
32,16 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,10 zł
![]()
Marzenia, batalie, wielkie miłości w niewydanych dotąd listach legendarnej dziennikarki.
„Pisanie jest dziwacznym procesem twórczym. Obsesją, rodzajem szaleństwa, ale tak właśnie jest”.
Korespondencja zebrana w książce Strach jest grzechem
25% rabatu
27,60 zł
36,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,55 zł
![]() Badania ilościowe i jakościowe w studiach nad komunikowaniem
wysyłka: niedostępny
Niniejsza publikacja ma wskazać najczęściej stosowane oraz nowe metody wykorzystywane w badaniach nad komunikowaniem. Wskazuje na zalety i wady każdej metody, pozostawiając czytelnikowi możliwość wyboru najskuteczniejszej drogi realizacji z
21% rabatu
30,63 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,57 zł
![]()
A guide to critical thinking in the 'post-truth' era, from the author of Sunday Times best-seller The Organized Mind We live in a world where the line between truth and lies is increasingly blurred by euphemistic terms such as &ap
24% rabatu
33,42 zł
44,10 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,36 zł
![]() Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić
Autor:
Gnyszka Maciej
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Podręcznik skutecznego networkera
Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 rok
39% rabatu
24,18 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,48 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|