|   Media.pl
                        Wydawca: 
                                    Libron
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788365705037                            
                         
                            EAN:
                            
9788365705037                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            podtytuł:
                            
Badanie nad mediami w Polsce                            
                         
                            format:
                            
14.8x21.0                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
280                            
                         
                            rok wydania:
                            
2017                            
                         (0) Sprawdź recenzje 31% rabatu27,52 zł Cena detaliczna:  40,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,52 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Redaktorom tomu udało się zgromadzić teksty najbardziej znanych i znaczących badaczy z różnych obszarów wiedzy o mediach, a zarazem uczonych reprezentujących różne pokolenia w polskim medioznawstwie.
Mamy tu nestorów tej dyscypliny wiedzy, jej ciągle aktywnych klasyków oraz młode (no, może nie tak bardzo) wilki. Są tu zatem reprezentanci prasoznawstwa, badacze mediów masowych, filmo-  i telewizjoznawcy, badacze gier komputerowych i palimedialnego dziennikarstwa, specjaliści od sztuki nowych mediów i sieciowych prosumentów. [...]Każdy z nich mówiąc o mediach,  mówi o czymś trochę innym i trochę inaczej. Obok nacechowanego etycznie dyskursu humanistycznego/hermeneutyki pojawia się relacja z projektu badawczego o charakterze ilościowo-jakościowym, nowemu odczytaniu koncepcji McLuhana towarzyszy pełen pasji esej o dziennikarzach-celebrytach. [...] Redaktorzy książki starali się uporządkować ten wielogłos od tekstów najbardziej ogólnych (przedstawienie stanu badań, wymiar etyczny w badaniu  mediów  i praktykach medialnych),poprzez różne aspekty metodologiczne współczesnego medioznawstwa (intencje metodologiczne, konkretne projekty badawcze oraz prezentacje metod i wyników badań), po konkretne obszary problemowe (dziennikarze/celebryci, archeologia mediów, sztuka  i nowe  media).
Z recenzji wydawniczej prof. Tomasza Stępnia
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |