Opakowanie Media.pl

Media.pl

Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788365705037
EAN: 9788365705037
oprawa: Miękka
podtytuł: Badanie nad mediami w Polsce
format: 14.8x21.0
język: polski
liczba stron: 280
rok wydania: 2017
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
31% rabatu
27,46 zł
Cena detaliczna: 
40,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,46

Opis produktu

Redaktorom tomu udało się zgromadzić teksty najbardziej znanych i znaczących badaczy z różnych obszarów wiedzy o mediach, a zarazem uczonych reprezentujących różne pokolenia w polskim medioznawstwie. Mamy tu nestorów tej dyscypliny wiedzy, jej ciągle aktywnych klasyków oraz młode (no, może nie tak bardzo) wilki. Są tu zatem reprezentanci prasoznawstwa, badacze mediów masowych, filmo- i telewizjoznawcy, badacze gier komputerowych i palimedialnego dziennikarstwa, specjaliści od sztuki nowych mediów i sieciowych prosumentów. [...]Każdy z nich mówiąc o mediach, mówi o czymś trochę innym i trochę inaczej. Obok nacechowanego etycznie dyskursu humanistycznego/hermeneutyki pojawia się relacja z projektu badawczego o charakterze ilościowo-jakościowym, nowemu odczytaniu koncepcji McLuhana towarzyszy pełen pasji esej o dziennikarzach-celebrytach. [...] Redaktorzy książki starali się uporządkować ten wielogłos od tekstów najbardziej ogólnych (przedstawienie stanu badań, wymiar etyczny w badaniu mediów i praktykach medialnych),poprzez różne aspekty metodologiczne współczesnego medioznawstwa (intencje metodologiczne, konkretne projekty badawcze oraz prezentacje metod i wyników badań), po konkretne obszary problemowe (dziennikarze/celebryci, archeologia mediów, sztuka i nowe media). Z recenzji wydawniczej prof. Tomasza Stępnia
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj