![]() Zagrożenia ładu społecznego t.2
Autor:
Hołyst Brunon
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Drugi tom książki prof. Brunona Hołysta poświęcony jest tematyce ładu społecznego i czynnikom go zakłócającym. Publikacja jest bardzo ciekawą analizą zagrożeń ładu społecznego, jakie obserwujemy i z którymi musimy sobie radzić w obecnych cz
28% rabatu
75,32 zł
104,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,32 zł
![]()
Teksty składające się na niniejszą książkę zostały poświęcone relacjom między życiem społecznym w Polsce a mediami, które odzwierciedlają i uczestniczą w jego współkierowaniu. Autorzy skupiają się na aktualnych zależnościach między mediami
35% rabatu
29,09 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,09 zł
![]() Program PARTNER Media tradycyjne Media elektroniczne Scenariusze zajęć
Autor:
Nowel Ewa
Wydawca:
Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
wysyłka: niedostępny
W książce dla nauczyciela znajdują się:
• propozycje metod pozwalających wprowadzić ucznia w pracę badawczą (ze względu na potrzeby nowej matury);
• bibliografia oraz zestaw zagadnień dla zespołu międzyprzedmiotowego realizującego ścieżkę:
19% rabatu
4,04 zł
5,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,04 zł
![]()
Przestrzeń pisma Jaya Davida Boltera traktuje o tym wszystkim, co zapowiada jej podtytuł: o przemianach druku, książce, literaturze, nowych mediach i ich kulturowych zastosowaniach. To oczywiście prawda, ale przede wszystkim zajmuje się ona
31% rabatu
25,45 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł
![]()
Wielowymiarowość współczesnego świata, pluralizm i relatywizm wartości, ekspansja kultury popularnej, zmieniający się model szkoły i edukacji to tylko niektóre z kwestii podjętych przez autorów. Praca jest niezwykle udaną próbą charakteryst
24% rabatu
34,89 zł
46,20 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,89 zł
![]() Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Reklama teoria projektu
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich
31% rabatu
68,10 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,10 zł
![]()
Jak prowadzić kampanię?
Jak ma wyglądać plakat wyborczy?
Jak przygotować się do debaty telewizyjnej?
Niskobudżetowa kampania wyborcza
Jak zdobyć zaufanie wyborców?
Jak promować się w Internecie?
Jak współpracować z dziennikarzami?
32% rabatu
26,44 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,44 zł
![]()
Mateusz Muchacki podjął się nie lada wyzwania: pod pretekstem rozważań nad współczesną nam cywilizacją informatyczną oraz Internetem, Autor pokusił się o próbę zdiagnozowania współczesnej kultury globalnej. Ba! W swych wnioskach nie cofnął
31% rabatu
19,26 zł
28,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,26 zł
![]() Komunikacja i komunikowanie w dawnej Polsce
Autor:
Stepnik Rajewski
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Problematyka komunikacji społecznej od dawna stanowi przedmiot zainteresowania socjologów kultury, psychologów społecznych, badaczy opinii publicznej i prasoznawców. Również we współczesnej nauce historycznej ukształtował się odrębny nurt b
24% rabatu
34,11 zł
45,15 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,11 zł
![]()
Dom jako terytorium wspólnoty, ale także jedna z naczelnych idei kultury. To w nim negocjuje się sprawy życiowej wagi i dokonuje nieustannych wyborów – wśród rodziny, sąsiadów, swoich i obcych, w otoczeniu przedmiotów codziennego użytku. Os
30% rabatu
26,50 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,50 zł
![]() Bioetyka w epoce nowych mediów
Autor:
Żylińska Joanna
Wydawca:
Instytut Badań Literackich PAN
wysyłka: niedostępny
Pośród burzliwych debat nad takimi kwestiami jak testy genetyczne, aborcja czy obowiązkowe szczepienia, Joanna Żylińska proponuje odmienne spojrzenie na istotę bioetyki. Stwierdza ona, że w epoce technologii cyfrowych i nowych mediów główny
19% rabatu
22,62 zł
28,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,62 zł
![]()
Książka stanowi wyjątkowe w polskim piśmiennictwie kompendium wiedzy na temat statusu prawnego dziennikarza. Jest to pierwsza na rynku wydawniczym pozycja odnosząca się do różnych aspektów pracy dziennikarza w kontekście jego praw i obowiąz
27% rabatu
72,55 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,55 zł
![]()
Słownictwo współczesnych mediów elektronicznych to jeden z najciekawszych tematów współczesnych badań lingwistycznych. Neosemantyzacja, metaforyzacja i frazeologizacja, przeboje językowe i język środowiskowy to tylko przykłady zjawisk obecn
31% rabatu
21,66 zł
31,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,66 zł
![]() Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie
Autor:
Kapusta Piotr
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie ty
31% rabatu
68,10 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,10 zł
![]() BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Zestaw 2 leksykonów:
Leksykon komunikacji medialnej
Objaśnia znaczenie 750 stosowanych współcześnie w medioznawstwie i komunikowaniu (prasa, radio, telewizja, film, Internet itp.) terminów i zwrotów, które często pojawiają się w środkach
31% rabatu
68,10 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,10 zł
![]() Leksykon Boss Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi Leksykon komunikacji medialnej
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Zestaw 3 leksykonów przydatnych w biznesie.
Boss Leksykon
Proponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jes
31% rabatu
95,62 zł
139,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 95,62 zł
![]()
Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju,
14% rabatu
32,43 zł
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,43 zł
![]() Radiota, czyli skąd się biorą Niedźwiedzie
Autor:
Marek Niedźwiecki
Wydawca:
WIELKA LITERA
wysyłka: niedostępny
Wszyscy znamy głos Marka Niedźwieckiego. Dla wielu to wzorzec radiowego brzmienia. Jest jednym z niewielu mistrzów tworzenia nastroju wyłącznie za pomocą dźwięku. Ale nie wszyscy wiedzą, jaka cenę ten chłopak z Szadku zapłacił za popularnoś
41% rabatu
21,69 zł
36,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,69 zł
audiobook
![]() Radiota, czyli skąd się biorą Niedźwiedzie CD - Audiobook
Autor:
Marek Niedźwiecki
Wydawca:
WIELKA LITERA
wysyłka: niedostępny
Jeden z najlepszych radiowców wszechczasow w szczerej, chwilami bolesnej, ale zazwyczaj pogodnej i zabawnej książce, która wyjaśnia skąd się biorą Niedźwiedzie. Wszyscy znamy głos Marka Niedzwieckiego. Dla wielu to wzorzec radiowego brzmien
42% rabatu
17,47 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,47 zł
![]() Kłamstwa, przeklęte kłamstwa i nauka
Autor:
Seerhaler Sherry
Wydawca:
Sonia Draga
wysyłka: niedostępny
Czym jest chaos informacyjny XXI wieku?
Jaki związek mają naukowe odkrycia z polityką?
Jak odnaleźć się w bezładnie podawanych statystykach?
Nie daj się dalej oszukiwać! Nie pozwól, by wodzono cię za nos!
Naucz się odnajdywać sens w naukow
42% rabatu
18,52 zł
32,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,52 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|