![]() Komunikacja wizualna. Nowoczesne narzędzia
Autor:
Witek Ewelina
Wydawca:
Astrum
wysyłka: niedostępny
Książka ta to kompendium podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations. Autorka - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się na nowych i wykorzystywanych obecnie nar
48% rabatu
18,20 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,20 zł
![]() Młodzież rówieśnicy i nowe media
Autor:
Tomaszewska Hanna
Wydawca:
ŻAK Wydawnictwo Akademickie
wysyłka: niedostępny
Aktualność i ważkość podjętego tematu jest oczywista - poszerza on naszą wiedzę zarówno o przeobrażeniach współczesnej kultury, jak też o postawach i obyczajach młodzieży. I w jednym i drugim obszarze dotyczy spraw ciągle jeszcze mało zbada
26% rabatu
32,65 zł
44,10 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,59 zł
![]()
Książka ta wreszcie wypełnia bardzo ważną lukę! Jest bodaj pierwszym tak obszernym i kompetentnym polskojęzycznym kompendium zawodu dziennikarskiego. To świetny opis najnowszych trendów krajowego i światowego dziennikarstwa.
30% rabatu
24,43 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,38 zł
![]()
Książka podejmuje zagadnienia dotyczące pedagogicznej użyteczności technologii informacyjnej. Zapełnia ona lukę w zakresie literatury przedmiotu do zajęć z technologii informacyjnej, edukacji informatycznej i medialnej, technologii kształce
32% rabatu
20,25 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,21 zł
![]()
Język władzy to już 6. numer czasopisma „Oblicza Komunikacji”. Autorzy reprezentujący różne metodologie badań nad komunikacją, językiem i dyskursem przyglądają się władzy jako symbolicznej kategorii społecznej w różnych odmianach tekstu. Pr
19% rabatu
21,81 zł
27,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,78 zł
![]()
Celem niniejszego tomu jest przybliżenie czytelnikowi niżej wymienionych sfer pop-kultury, które nie tylko dają nam możliwość oderwania się od rzeczywistości, lecz są również formą interakcji z nią i próbą włączenia nas samych do dyskursu c
30% rabatu
40,55 zł
58,15 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,47 zł
![]() W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań...
Autor:
Anna Kowal Orczykowska
Wydawca:
Impuls
wysyłka: niedostępny
Reklama stanowi prawdopodobnie jeden z najbardziej dynamicznych i agresywnych, a zarazem progresywnych, przekazów medialnych, z jakimi ma do czynienia człowiek żyjący w epoce zwanej niekiedy cywilizacją informacji. Za sprawą uwolnienia mech
45% rabatu
16,67 zł
30,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,62 zł
![]()
Prezentowana publikacja jest owocem pracy wielu autorów, zawiera ich przemyślenia, refleksję wyrosłą na gruncie dociekań empirycznych i doświadczeń zbieranych przez lata w różnych środowiskach akademickich.
Autorzy poruszyli m.in. problema
44% rabatu
25,05 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,99 zł
![]()
Blogi internetowe to wysoce zindywidualizowane strony internetowe z treściami tworzonymi przez konkretną osobę (rzadziej kilka osób), której osobowość, zainteresowania, umiejętności, odczucia i opinie wyróżniają blog spośród innych. W związ
14% rabatu
84,94 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,80 zł
![]() Komunikowanie publiczne Zagadnienia wybrane
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Komunikujemy się wszyscy, ale czy wiemy, czym jest komunikowanie (się)? Jakie są jego rodzaje i jakie zasady nim rządzą? Jaki jest w nim udział języka? Jaką rolę odgrywa komunikowanie w nowoczesnym społeczeństwie?
Artykuły w prezentowanym t
19% rabatu
30,46 zł
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,41 zł
![]()
Obecnie chyba nikt nie ma wątpliwości, że polskie media funkcjonują według zasad typowych dla demokratycznych systemów medialnych. Mamy gwarancje wolności mediów oraz instytucję czuwającą nad demokratycznym ładem, istnieje dynamicznie rozwi
35% rabatu
25,85 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,80 zł
![]()
Zmiany, jakim podlega współczesna rodzina, nowe, w tym również genderowe spojrzenie na płeć, stereotypy z nią związane, role pełnione w rodzinie, związki partnerskie, zwłaszcza te jednopłciowe, są w ostatnim czasie przedmiotem nie tylko bad
35% rabatu
23,91 zł
36,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,86 zł
![]()
Seria portretów i rozmów z legendarnymi spikerkami, układających się w opowieść o Telewizji Polskiej od roku 1957, telewizji jakiej już nie ma.
W ekskluzywnych wywiadach Edyta Wojtczak, Krystyna Loska, Bożena Walter, Bogumiła Wander i Katar
26% rabatu
25,75 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,70 zł
![]() Zagrożenia ładu społecznego t.2
Autor:
Hołyst Brunon
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Drugi tom książki prof. Brunona Hołysta poświęcony jest tematyce ładu społecznego i czynnikom go zakłócającym. Publikacja jest bardzo ciekawą analizą zagrożeń ładu społecznego, jakie obserwujemy i z którymi musimy sobie radzić w obecnych cz
28% rabatu
75,32 zł
104,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,17 zł
![]()
Teksty składające się na niniejszą książkę zostały poświęcone relacjom między życiem społecznym w Polsce a mediami, które odzwierciedlają i uczestniczą w jego współkierowaniu. Autorzy skupiają się na aktualnych zależnościach między mediami
35% rabatu
29,09 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,03 zł
![]() Program PARTNER Media tradycyjne Media elektroniczne Scenariusze zajęć
Autor:
Nowel Ewa
Wydawca:
Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
wysyłka: niedostępny
W książce dla nauczyciela znajdują się:
• propozycje metod pozwalających wprowadzić ucznia w pracę badawczą (ze względu na potrzeby nowej matury);
• bibliografia oraz zestaw zagadnień dla zespołu międzyprzedmiotowego realizującego ścieżkę:
19% rabatu
4,04 zł
5,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,03 zł
![]()
Przestrzeń pisma Jaya Davida Boltera traktuje o tym wszystkim, co zapowiada jej podtytuł: o przemianach druku, książce, literaturze, nowych mediach i ich kulturowych zastosowaniach. To oczywiście prawda, ale przede wszystkim zajmuje się ona
31% rabatu
25,45 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,40 zł
![]()
Wielowymiarowość współczesnego świata, pluralizm i relatywizm wartości, ekspansja kultury popularnej, zmieniający się model szkoły i edukacji to tylko niektóre z kwestii podjętych przez autorów. Praca jest niezwykle udaną próbą charakteryst
24% rabatu
34,89 zł
46,20 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,83 zł
![]() Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Reklama teoria projektu
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich
31% rabatu
68,10 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,96 zł
![]()
Jak prowadzić kampanię?
Jak ma wyglądać plakat wyborczy?
Jak przygotować się do debaty telewizyjnej?
Niskobudżetowa kampania wyborcza
Jak zdobyć zaufanie wyborców?
Jak promować się w Internecie?
Jak współpracować z dziennikarzami?
32% rabatu
26,44 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,38 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|