Okładka książki Kłamstwa, przeklęte kłamstwa i nauka
Czym jest chaos informacyjny XXI wieku? Jaki związek mają naukowe odkrycia z polityką? Jak odnaleźć się w bezładnie podawanych statystykach? Nie daj się dalej oszukiwać! Nie pozwól, by wodzono cię za nos! Naucz się odnajdywać sens w naukow
42% rabatu
18,52
32,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,48
Okładka książki Rosyjsko-polski słownik biznesu
Rosyjsko-polski słownik biznesu
Autor: Kapusta Piotr
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie ty
31% rabatu
54,34
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,23
Opakowanie Badanie i projektowanie komunikacji 1
Badanie i projektowanie komunikacji 1
Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
32% rabatu
24,91
36,75 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,86
Okładka książki SOCIALIZED!
SOCIALIZED!
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
SOCIALIZED! Mar­ka Fi­del­ma­na to książ­ka, któ­ra wpro­wa­dzi fir­my w świat me­diów spo­łecz­no­ścio­wych. Au­tor wy­ja­śnia, na czym po­le­ga sku­tecz­ność tej me­to­dy pro­mo­cji i po­ka­zu­je, w ja­ki spo­sób fir­my mo­gą ją wy­ko­rzy
28% rabatu
35,14
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,07
Okładka książki Jak wygrać wybory?
Jak wygrać wybory?
Autor: Praca zbiorowa
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Książka przedstawia pułapki, jakie na wyborców zastawiają marketingowcy. Ostrzega przed nimi, lecz - co ważniejsze - wskazuje również, jak je omijać. dr hab. Wojciech Cwalina, prof. SWPS Autor nawiązuje do wielu zagadnień, o których kandyda
31% rabatu
27,45
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,40
Okładka książki Media i dziennikarstwo. Aksjologia, warsztat...
`Profesor Jacek Dąbała ma absolutnie unikatową umiejętność pisania w sposób mądry i ciekawy. (...) Ta książka jest bezcenna dla tych, którzy mediami zajmują się naukowo i dla tych, dla których praca w nich jest codziennością`. (Piotr Kraśko
38% rabatu
22,20
36,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,15
Opakowanie Jan Nowak Jeziorański
Jan Nowak Jeziorański
Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
W serii "Ludzie - media - polityka" ukazały się: Tom I – Stefan Czarnowski – z perspektywy siedemdziesięciolecia Tom II – Marian Kukiel. Historyk w świecie polityki Tom III – Jan Nowak Jeziorański. Kurier Armii Krajowej, Redaktor Radia Wol
19% rabatu
23,43
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,39
Okładka książki Nowy odbiorca? TW
Nowy odbiorca? TW
Wydawca: Oficyna Naukowa
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera krytyczny przegląd teorii kultury współczesnej z perspektywy przemian modelu odbiorcy i odbioru - od klasycznych koncepcji kultury masowej z lat pięćdziesiątych XX wieku po najnowsze prace poświęcone kulturze uczestnictwa. K
35% rabatu
20,97
32,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,93
Okładka książki Wojna, obraz, propaganda
Po książkę warto sięgnąć przynajmniej z trzech powodów. Po pierwsze dlatego, że pokazuje ona efektywność i przydatność analiz wizualnych w rozumieniu życia społecznego, ich użyteczność w uprawianiu, zwłaszcza współczesnej, socjologii. Po dr
48% rabatu
34,94
67,20 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,94
Okładka książki Prasowe gatunki dziennikarskie
Podręcznik do przedmiotu ,,Gatunki dziennikarskie"" na studiach medioznawczych, kulturoznawczych, politologicznych lub socjologicznych. Książka stanowi nowe wydanie bestsellerowego podręcznika Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, język
21% rabatu
31,44
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39
Opakowanie Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji
Tom 24. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Komunikowanie międzykulturowe rozumiane jako wzajemne oddziaływanie pomiędzy kulturami w danym kraju czy regionie odby
30% rabatu
27,24
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,18
Okładka książki System medialny Islandii
System medialny Islandii
Wydawca: UMCS
wysyłka: niedostępny
Głównym celem publikacji jest pokazanie islandzkiego rynku medialnego oraz faktycznej, sprawdzonej w praktyce, kwestii wolności słowa w tym kraju, w kontekście specyfiki wyspy. W publikacji autorka wzięła pod uwagę najistotniejsze elementy
24% rabatu
25,38
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,34
Okładka książki Michnikowszczyzna. Zapis choroby w.2012
Jaki rzeczywisty wpływ miał Adam Michnik na kształtowanie ,,nowej"" Polski po 1989 roku.Dlaczego tylu ludzi z jego otoczenia bezwzględnie uległo jego wpływowi i bezkrytycznie przyjmowało jego słowa?Michnikowszczyzna to nie tylko zespół głos
27% rabatu
26,32
35,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,27
Okładka książki Zawód spikerka
Zawód spikerka
Wydawca: Filia
wysyłka: niedostępny
Tajemnice Telewizji Polskiej i arkana pracy dziennikarzy. Przejmująca opowieść o czasach pielgrzymek Papieża Jana Pawła II do Polski, ceremonii pogrzebowej i beatyfikacji. Sentymentalna podróż z programem Kawa czy herbata? Relacje z planów
30% rabatu
25,71
36,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,66
Okładka książki Ks. Józef Tischner w środkach społecznego...
Praca stanowi próbę rekonstrukcji, analizy i oceny poglądów ks. Józefa Tischnera prezentowanych na łamach prasy, w audycjach radiowych i telewizyjnych w latach 1955-2000. Autor poddaje interpretacji zarówno treść, jak i formę Tischnerowskic
35% rabatu
26,12
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,07
Okładka książki Media globalne Media lokalne
Media globalne Media lokalne
Autor: Roguska Agnieszka
Wydawca: Impuls
wysyłka: niedostępny
Publikacja ta jest próbą zaznaczenia współistnienia mediów w skali makro i mikro, a zatem również pewnych więzi, zależności tych dwóch, wydawałoby się, skrajnych zjawisk w kontekście społeczno-edukacyjnym. W tytule celowo umieszczono media
35% rabatu
25,78
39,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,73
Opakowanie Wybory 2010 Media i marketing polityczny
Artykuły zawarte w recenzowanej pracy w kompetentny naukowo, a zarazem interesujący sposób odnoszą się do przebiegu kampanii poprzedzających polskie wybory prezydenckie i samorządowe w 2010 roku. Zwraca uwagę trafny dobór tematyki poszczegó
14% rabatu
41,18
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,11
Okładka książki Mass media
W książce Mass media. Metody badań autorzy przedstawiają zrozumiałe wyjaśnienia metod i narzędzi używanych do prowadzenia efektywnych badań. Opisują różne typy metod badań ilościowych i jakościowych, ich wady i zalety oraz metodologię. Wska
19% rabatu
59,37
73,49 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,26
Okładka książki Rakiem
Rakiem
Autor: Umberto Eco
Wydawca: W.A.B.
wysyłka: niedostępny
Rakiem, błyskotliwe eseje jednego z najbardziej rozpoznawalnych współczesnych myślicieli i krytyków kultury, opisują polityczne, obyczajowe i kulturowe przemiany naszego świata w epoce globalizacji. Głównym tematem zbioru złożonego z feliet
14% rabatu
25,57
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,53
Okładka książki Pod ostrzałem
Pod ostrzałem
Autor: Conroy Paul
Wydawca: Świat Książki
wysyłka: niedostępny
Prawdziwa do bólu opowieść o pracy korespondentów wojennych i fotografów, dzięki którym dowiadujemy się, co niesie wojna uwikłanym w nią zwykłym ludziom.Marie Colvin, określana przez współczesnych jako ,,najwybitniejsza korespondentka wojen
29% rabatu
24,71
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,66
Liczba wyświetlanych pozycji:
65
66
67
68
69
107
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj