|   Komunikacja wizerunkowa w reklamie
                            Autor:
                            
                                        Antoni Benedikt
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Astrum
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788372778208                            
                         
                            EAN:
                            
9788372778208                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                            format:
                            
13,5x20 cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            KREATYWNOŚĆ
                            
                         
                            liczba stron:
                            
176                            
                         
                            rok wydania:
                            
2015                            
                         (0) Sprawdź recenzje 43% rabatu16,53 zł Cena detaliczna:  29,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,53 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem( język reklamy-language advertising),w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten,a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd.
Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego ( zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego. 
Niezbędną częścią reklamy jest (Copywriting). Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów dla telwwizji, radia,kreacji w sieci, itp.Copywriter powinien znać potrzeby klientów, sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. – to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących.
Jak sam Czytelniku widzisz,to świetna pozycja do biblioteki menedżera.
Zapraszam do lektury.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |