Konsument i jego zachowania na rynku europejskim
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788320818918
EAN:
9788320818918
oprawa:
Kartonowa Foliowana
format:
16.2x23.7cm
język:
polski
liczba stron:
308
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
44,31 zł
Cena detaliczna:
62,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,19 zł
Opis produktu
Rozwój rynku w Polsce sprawia, że coraz większe znaczenie mają analizy zachowań konsumentów oraz oceny tych zachowań. Autorzy pokazują w książce m.in.:
•rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce,
•zachowania konsumentów oraz uwarunkowania tych zachowań na rynku europejskim,
•wpływ różnych czynników (ekonomicznych, społecznych, kulturowych, demograficznych) na postępowanie konsumentów,
•nowe tendencje w zachowaniach,
•kryteria wyodrębniania różnych grup konsumentów,
•metody modelowania i badania zachowań konsumentów na rynku europejskim.
Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych zajmujących się badaniem rynku i zachowań konsumentów; studentów ekonomii, zarządzania, marketingu; słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych zagadnieniami zachowań indywidualnych podmiotów konsumpcji.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|