Kreowanie produktu turystyki kulturowej w muzeach etnograficznych na przykładzie Mazowsza i Pomorza
Autor:
Nowicka Klaudia
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788378653660
EAN:
9788378653660
oprawa:
Miękka
format:
23.7x16.8
język:
polski
liczba stron:
208
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
25,18 zł
Cena detaliczna:
29,40 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,12 zł
Opis produktu
„No i po co nam w ogóle te muzea?” – takie przewrotne pytanie postawiła Anna Żakiewicz (2008) w odpowiedzi na liczne doniesienia medialne dotyczące spadku zainteresowania społeczeństwa polskiego tą formą obcowania z kulturą. Jednakże dane statystyczne publikowane przez GUS oraz gromadzone przez muzea wskazują, że tendencja jest zupełnie odwrotna. W ciągu ostatnich piętnastu lat notuje się stały wzrost liczby osób odwiedzających muzea, a wyniki badań przeprowadzonych przez Instytut Turystyki wykazały, że głównym celem przyjazdu turystów do Polski jest zwiedzanie. Zatem produkt będący wynikiem prac muzealników stanowi istotny i perspektywiczny element potencjału turystycznego naszego kraju. Niniejsza książka jest próbą syntetycznej oceny i analizy produktu turystycznego kreowanego przez muzea etnograficzne na wolnym powietrzu w dwóch regionach etnograficznych: na Mazowszu i Pomorzu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|