Leksykon marketingu
Autor:
Iwona Kienzler
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788325501969
EAN:
9788325501969
oprawa:
Miękka
format:
12.5x19.4cm
język:
polski
liczba stron:
264
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
25,36 zł
Cena detaliczna:
35,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,36 zł
Opis produktu
Leksykon zawiera około 200 terminów z zakresu marketingu i dziedzin pokrewnych. Każdy tytuł hasła zawiera tytuł angielski, choć większość pojęć funkcjonuje tylko w języku angielskim, ponieważ marketing rozwinął się przede wszystkim w USA, gdzie stworzono całą terminologię związaną z tą dziedziną.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|