Marka Pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja
Autor:
Gustowski Wojciech
Wydawca:
Zaczytani
wysyłka: 24h
ISBN:
978-83-8373-703-4
EAN:
9788383737034
oprawa:
Twarda z obwolutą
podtytuł:
Definiowanie, marketing, komunikacja
format:
245x172x38mm
język:
polski
liczba stron:
408
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
47% rabatu
62,70 zł
Cena detaliczna:
119,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,70 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwaKim jest pisarz we współczesnym świecie? Twórcą, artystą, autorytetem? A może marką, którą należy świadomie kreować i zarządzać nią jak produktem? Wojciech Gustowski podejmuje pionierską próbę naukowego zdefiniowania fenomenu marki pisarza poprzez ukazanie jej kluczowej roli w mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem książki. Autor wnikliwie analizuje, w jaki sposób tradycyjna relacja pisarz - książka - czytelnik przekształca się w marketingową relację producent - produkt - konsument. Objaśnia, w jaki sposób współczesne media umożliwiają powieściopisarzom planowanie, kształtowanie i komunikowanie marki, co skutkować ma zwiększeniem sprzedaży. Nie jest to poradnik, a monografia naukowa, która koncentruje się na tym, jak współczesny twórca literatury komercyjnej funkcjonuje w warunkach silnej konkurencji i konieczności autopromocji. Książka jest adresowana do badaczy i praktyków rynku wydawniczego, studentów kierunków związanych z branżą literacką, a także samych powieściopisarzy. Stanowi cenny wkład w naukową refleksję nad mechanizmami rządzącymi współczesnym rynkiem książki i pozwala zrozumieć, jak zmienia się status pisarza w XXI wieku. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|