| 
                     nowość 
                                 
        Marka Pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja
                            Autor:
                            
                                        Gustowski Wojciech
                            
                         
                    
                        Wydawca: 
                                    Zaczytani
                        
                     
                wysyłka: 48h 
                        
                            ISBN:
                            
9788383737034                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9788383737034                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
oprawa: twarda                            
                         
                        
                            podtytuł:
                            
Definiowanie, marketing, komunikacja                            
                         
                        
                            format:
                            
174x248 mm                            
                         
                        
                            język:
                            
polski                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
408                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2025                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            42% rabatu 
                69,37 zł
                    Cena detaliczna:  
                        119,00 zł 
                    
                                DODAJ 
                                DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,58 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwaKim jest pisarz we współczesnym świecie? Twórcą, artystą, autorytetem? A może marką, którą należy świadomie kreować i zarządzać nią jak produktem? Wojciech Gustowski podejmuje pionierską próbę naukowego zdefiniowania fenomenu marki pisarza poprzez ukazanie jej kluczowej roli w mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem książki. Autor wnikliwie analizuje, w jaki sposób tradycyjna relacja pisarz - książka - czytelnik przekształca się w marketingową relację producent - produkt - konsument. Objaśnia, w jaki sposób współczesne media umożliwiają powieściopisarzom planowanie, kształtowanie i komunikowanie marki, co skutkować ma zwiększeniem sprzedaży. Nie jest to poradnik, a monografia naukowa, która koncentruje się na tym, jak współczesny twórca literatury komercyjnej funkcjonuje w warunkach silnej konkurencji i konieczności autopromocji. Książka jest adresowana do badaczy i praktyków rynku wydawniczego, studentów kierunków związanych z branżą literacką, a także samych powieściopisarzy. Stanowi cenny wkład w naukową refleksję nad mechanizmami rządzącymi współczesnym rynkiem książki i pozwala zrozumieć, jak zmienia się status pisarza w XXI wieku. x 
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |