Okładka książki Marka prywatna

Marka prywatna

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326437885
EAN: 9788326437885
oprawa: Twarda
podtytuł: Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta
format: 17.5x24.5cm
język: polski
liczba stron: 340
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
30% rabatu
51,42 zł
Cena detaliczna: 
73,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,42

Opis produktu

Czas porzucić stereotypy. Marka własna to znak nowego układu sił na rynku, a nie sposób na sprzedaż towarów najniższej jakości. W wielu sieciach handlowych udział sprzedaży produktów z własnym logo jest większy niż uznanych światowych producentów, a w Polsce sprzedaż dóbr na rynku FMCG rośnie w tempie przekraczającym 20 proc. Czy towary będą tańsze? Jakiej będą jakości? Czy czeka nas zmierzch czołowych marek, do których jesteśmy przyzwyczajeni? Z lektury dowiesz się, jak dostosować się do nowej sytuacji rynkowej. Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma na celu pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów, a także agencjom zajmującym się komunikacją marketingową, lepiej dostosować się do wymagań rynku. W książce omówiono m.in. kwestie dotyczące: - faktów i mitów związanych z marką prywatną, - dawnych, obecnych i przyszłych trendów, - marki prywatnej z perspektywy kupującego, detalisty i właściciela, - globalnych i społecznych uwarunkowań rozwoju marki prywatnej, - zasad postępowania pozwalających wykorzystać szanse rynkowe i zmaksymalizować własny potencjał, - perspektyw na przyszłość - wspólne działanie detalistów i producentów.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj