Okładka książki Marketing business to business

Marketing business to business

Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN: 8372514143
EAN: 9788372514141
oprawa: Miękka
format: 15.6x23.0cm
język: polski
liczba stron: 222
rok wydania: 2004
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
34,59 zł
Cena detaliczna: 
43,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,59

Opis produktu

"W bogatej literaturze polskiej, dotyczącej marketingu stosunkowo najrzadziej, i to fragmentarycznie, poruszana jest problematyka marketingu przemysłowego, zwanego też marketingiem business to business. Recenzowana książka doskonale wpasowuje się więc w oczekiwania odbiorców zarówno studentów, jak i praktyków gospodarczych.Celem książki jest nie tylko przedstawienie specyficznych cech i problemów marketingu przemysłowego, ale także podkreślenie finansowych aspektów decyzji marketingowych, w szczególności decyzji strategicznych.(...)Autorka szeroko omówiła znaczenie Internetu, jako globalnego medium, w tworzeniu promotion mix. Pokazała też zastosowanie Internetu w planowaniu, tworzeniu produktów, ustaleniu cen, a także w kształtowaniu kanałów dystrybucji. Opisane szczegółowo modele handlu elektronicznego wyznaczają kierunki możliwych rozwiązań tego handlu na rynku przemysłowym.Kompleksowe ujęcie problematyki marketingu business to business, z uwzględnieniem nowoczesnych trendów i koncepcji marketingowych, czyni książki bardzo użyteczna zarówno w dydaktyce związanej z marketingiem przemysłowym, jak i w praktyce, w procesie formułowania realizacji skutecznych strategii marketingowych".
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj