![]() Marketing business to business
Autor:
Golik-Górecka Grażyna
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8372514143
EAN:
9788372514141
oprawa:
Miękka
format:
15.6x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
222
rok wydania:
2004
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
34,74 zł
Cena detaliczna:
43,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,68 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
"W bogatej literaturze polskiej, dotyczącej marketingu stosunkowo najrzadziej, i to fragmentarycznie, poruszana jest problematyka marketingu przemysłowego, zwanego też marketingiem business to business. Recenzowana książka doskonale wpasowuje się więc w oczekiwania odbiorców zarówno studentów, jak i praktyków gospodarczych.Celem książki jest nie tylko przedstawienie specyficznych cech i problemów marketingu przemysłowego, ale także podkreślenie finansowych aspektów decyzji marketingowych, w szczególności decyzji strategicznych.(...)Autorka szeroko omówiła znaczenie Internetu, jako globalnego medium, w tworzeniu promotion mix. Pokazała też zastosowanie Internetu w planowaniu, tworzeniu produktów, ustaleniu cen, a także w kształtowaniu kanałów dystrybucji. Opisane szczegółowo modele handlu elektronicznego wyznaczają kierunki możliwych rozwiązań tego handlu na rynku przemysłowym.Kompleksowe ujęcie problematyki marketingu business to business, z uwzględnieniem nowoczesnych trendów i koncepcji marketingowych, czyni książki bardzo użyteczna zarówno w dydaktyce związanej z marketingiem przemysłowym, jak i w praktyce, w procesie formułowania realizacji skutecznych strategii marketingowych".
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|