Okładka książki Marketing i finanse w przedsiębiorstwie

Marketing i finanse w przedsiębiorstwie

Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788374834056
EAN: 9788374834056
oprawa: Twarda
podtytuł: Od konfliktu do synergii
format: 15.9x24.1cm
język: polski
liczba stron: 230
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
28% rabatu
32,60 zł
Cena detaliczna: 
45,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,60

Opis produktu

W jaki sposób pogodzić interesy obu działów? Jak wybrnąć z sytuacji, w której szef marketingu usilnie stara się pozyskać wszelkie wolne środki w firmie na promocję, a szef finansowy najchętniej "cały ten marketing" po prostu by zlikwidował?
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj