Marketing i finanse w przedsiębiorstwie
Autor:
Adamska Agata
Dąbrowski Tomasz
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374834056
EAN:
9788374834056
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Od konfliktu do synergii
format:
15.9x24.1cm
język:
polski
Seria:
VADEMECUM MENEDŻERA
liczba stron:
230
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
32,65 zł
Cena detaliczna:
45,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,60 zł
Opis produktu
W jaki sposób pogodzić interesy obu działów? Jak wybrnąć z sytuacji, w której szef marketingu usilnie stara się pozyskać wszelkie wolne środki w firmie na promocję, a szef finansowy najchętniej "cały ten marketing" po prostu by zlikwidował?
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|