Marketing medialny
Autor:
Anna Jupowicz-Ginalska
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
ISBN:
9788376412368
EAN:
9788376412368
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
16x23 cm
język:
polski
liczba stron:
256
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
38,70 zł
Cena detaliczna:
48,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,21 zł
Opis produktu
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich – do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|