![]() Marketing Międzynarodowy (wyd. 2009)
Autor:
Duliniec Elżbieta
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-208-1787-4
EAN:
9788320817874
oprawa:
miękka
format:
240x160x15mm
liczba stron:
304
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
42,92 zł
Cena detaliczna:
59,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,92 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
W podręczniku Autorka, prof. Elżbieta Duliniec, omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak:
- istota marketingu międzynarodowego, - analiza międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstw, - strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, - badania marketingowe rynków zagranicznych, - kształtowanie elementów marketingu na rynkach zagranicznych (produkt i marka, kanały dystrybucji, promocja, ceny), - organizacja marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach. x
![]() ![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|