Okładka książki Marketing na rynku prasowym

Marketing na rynku prasowym

Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788320818949
EAN: 9788320818949
oprawa: Miękka
format: 16.0x23.5cm
język: polski
liczba stron: 232
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
26% rabatu
42,78 zł
Cena detaliczna: 
57,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,67

Opis produktu

Autor w kolejnych rozdziałach przedstawia m.in.: rolę marketingu na rynku prasowym, kształtowanie się otoczenia wydawców prasowych, metodologię marketingowych badań ilościowych i jakościowych prasy, zachowanie nabywcy na rynku prasowym, strategie produktowe wydawców, kształtowanie cen gazet i czasopism oraz dystrybucję i promocję na rynku prasowym. Tylko tak szerokie ujęcie problematyki pozwala na dogłębną analizę rynku prasowego, który w ostatnich latach, wraz z rynkiem mediów, podlega gwałtownym zmianom.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj