Marketing na rynku prasowym
Autor:
Żabiński Ryszard
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788320818949
EAN:
9788320818949
oprawa:
Miękka
format:
16.0x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
232
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
26% rabatu
42,78 zł
Cena detaliczna:
57,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,67 zł
Opis produktu
Autor w kolejnych rozdziałach przedstawia m.in.: rolę marketingu na rynku prasowym, kształtowanie się otoczenia wydawców prasowych, metodologię marketingowych badań ilościowych i jakościowych prasy, zachowanie nabywcy na rynku prasowym, strategie produktowe wydawców, kształtowanie cen gazet i czasopism oraz dystrybucję i promocję na rynku prasowym. Tylko tak szerokie ujęcie problematyki pozwala na dogłębną analizę rynku prasowego, który w ostatnich latach, wraz z rynkiem mediów, podlega gwałtownym zmianom.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|