Marketing polityczny
Autor:
Mazur Marek
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301147372
EAN:
9788301147372
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Studium porównawcze
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
358
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
60,32 zł
Cena detaliczna:
89,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,32 zł
Opis produktu
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.
Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.
Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|