Marketing polityczny Studium porównawcze
Autor:
Mazur Marek
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8301147377
EAN:
978830114737201
oprawa:
Miękka
format:
16.6x23.8cm
język:
polski
liczba stron:
360
rok wydania:
2006
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
32,75 zł
Cena detaliczna:
41,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,44 zł
Opis produktu
Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej – stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|