![]() Marketing polityczny Teoria i praktyka
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377840467
EAN:
9788377840467
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
112
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
23,00 zł
Cena detaliczna:
30,45 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,00 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci, jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce z wielką siłą. Kolejne publikacje pokazują, jak złożone mechanizmy rozgrywają się w kwestiach promocji politycznej, promocji partii politycznych i promocji kandydatów na linii łańcucha komunikacyjnego, jakim jest ciąg: nadawca komunikatu politycznego (kandydat, partia)-pośrednik w procesie komunikacji (media masowe)-odbiorca (wyborca, konkurent polityczny, media, dziennikarze). Książka pod redakcją Iwony Hofman "Marketing polityczny. Teoria i praktyka" to przyczynek do dyskusji nad modelem funkcjonowania współczesnej sceny politycznej i jej związków z technikami promocyjnymi stosowanymi przez samych polityków, które nazwać można marketingiem politycznym.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|