Opakowanie Marketing polityczny Teoria i praktyka

Marketing polityczny Teoria i praktyka

Wydawca: UMCS
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788377840467
EAN: 9788377840467
oprawa: Miękka
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 112
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
24% rabatu
23,00 zł
Cena detaliczna: 
30,45 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,00
Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci, jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce z wielką siłą. Kolejne publikacje pokazują, jak złożone mechanizmy rozgrywają się w kwestiach promocji politycznej, promocji partii politycznych i promocji kandydatów na linii łańcucha komunikacyjnego, jakim jest ciąg: nadawca komunikatu politycznego (kandydat, partia)-pośrednik w procesie komunikacji (media masowe)-odbiorca (wyborca, konkurent polityczny, media, dziennikarze). Książka pod redakcją Iwony Hofman "Marketing polityczny. Teoria i praktyka" to przyczynek do dyskusji nad modelem funkcjonowania współczesnej sceny politycznej i jej związków z technikami promocyjnymi stosowanymi przez samych polityków, które nazwać można marketingiem politycznym.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj