Marketing polityczny w gorsecie mediów
Autor:
Robert Wiszniowski (red.)
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377809235
EAN:
9788377809235
oprawa:
Miękka
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
Seria:
KOMUNIKACJA W SAMORZĄDZIE
liczba stron:
224
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
22,47 zł
Cena detaliczna:
30,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,47 zł
Opis produktu
Książka Roberta Wiszniowskiego i Agnieszki Kasińskiej-Metryki (red.) jest istotną pozycją w badaniach nie tylko nad marketingiem politycznym, lecz także nad komunikowaniem politycznym. Ambitnym założeniem autorów jest zmierzanie do ukazania szerszego niż marketing polityczny pola badań, a mianowicie do zapoczątkowania poszerzenia dotychczasowego pola badań o studia nad komunikowaniem politycznym. Zawarte w książce teorie i analizy marketingu politycznego i mediów stanowią podstawę do jego analizy przez pryzmat komunikowania politycznego. Pozycja ta stanowi cenne wzbogacenie nielicznej literatury w Polsce, poświęconej zagadnieniu marketingu politycznego i komunikowania masowego.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|