Okładka książki Marketing polityczny w gorsecie mediów

Marketing polityczny w gorsecie mediów

Wydawca: Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788377809235
EAN: 9788377809235
oprawa: Miękka
format: 14.5x20.5cm
język: polski
liczba stron: 224
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
27% rabatu
22,47 zł
Cena detaliczna: 
30,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,47

Opis produktu

Książka Roberta Wiszniowskiego i Agnieszki Kasińskiej-Metryki (red.) jest istotną pozycją w badaniach nie tylko nad marketingiem politycznym, lecz także nad komunikowaniem politycznym. Ambitnym założeniem autorów jest zmierzanie do ukazania szerszego niż marketing polityczny pola badań, a mianowicie do zapoczątkowania poszerzenia dotychczasowego pola badań o studia nad komunikowaniem politycznym. Zawarte w książce teorie i analizy marketingu politycznego i mediów stanowią podstawę do jego analizy przez pryzmat komunikowania politycznego. Pozycja ta stanowi cenne wzbogacenie nielicznej literatury w Polsce, poświęconej zagadnieniu marketingu politycznego i komunikowania masowego.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj