Marketing społeczny w krwiodawstwie
Autor:
Drozd Wojciech
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375568745
EAN:
9788375568745
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
226
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
42,21 zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,10 zł
Opis produktuPowszechna opinia o wysokiej wartości moralnej honorowego krwiodawstwa i jego pożyteczności dla społeczeństwa nie przekłada się na spektakularny napływ krwiodawców do punktów pobrań. Istnieje niewielka grupa ludzi, która oddaje krew oraz zdecydowanie większa, która tego nie robi mimo braku formalnych przeciwwskazań. Dotychczasowe działania mające na celu zwiększenie donacji krwi nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, chociaż wydaje się na nie miliony złotych. Receptą na ten brak skuteczności jest marketing społeczny, czyli systematyczne zastosowanie marketingu razem z innymi koncepcjami i metodami dla osiągnięcia określonych celów behawioralnych, dla dobra społecznego. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się: • Dlaczego populacje krwiodawców w różnych państwach się różnią? • Czy badanie zachowań krwiodawców to ślepy zaułek z perspektywy potrzeby zwiększenia liczby donacji krwi? • W jaki sposób rodzaj organizacji pozyskującej krwiodawców determinuje jej skuteczność? • Jak wielkie są różnice skuteczności działania centrów krwiodawstwa w Polsce? I wreszcie najważniejsze: • Do kogo i w jaki sposób należy się zwracać, żeby zwiększyć liczbę donacji krwi w Polsce? • Do kogo nie należy się zwracać, albo przynajmniej w dalszej kolejności, i dlaczego jest to słuszne z pozycji marketingowych, jak i moralnych? x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|