Marketing w działalności banku
Autor:
Jacek Grzywacz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8372515867
EAN:
9788372515865
oprawa:
Kartonowa Foliowana
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
208
rok wydania:
2006
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
36,30 zł
Cena detaliczna:
45,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,21 zł
Opis produktu
Celem książki jest określenie podstawowych zasad prowadzenia przez bank działalności marketingowej. Kompleksowo omówiono najważniejsze elementy marketingu bankowego, mające duży wpływ na kształtowanie pozycji konkurencyjnej. Wyjaśniono również szereg kwestii dotyczących zasad przygotowania strategii marketingowej oraz jej prowadzenia z wykorzystaniem instrumentów marketingu mix. Potwierdzono dużą rolę segmentacji i badań marketingowych w procesie określania kierunków rozwoju banku i realizowania kampanii promocyjnych. Autor rozstrzyga liczne dylematy związane ze skutecznością wykorzystywanych narzędzi marketingowych oraz rozwiązań stosowanych w praktyce.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|