Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi
Autor:
Łukasik Przemysław
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788322728239
EAN:
9788322728239
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
180
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
21,32 zł
Cena detaliczna:
28,35 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,32 zł
Opis produktu
Zamierzeniem autora była analiza i ocena procesu dcyzyjnego nabywcy co do wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych w aspekcie oddziaływania na ten proces czynników o charakterze marketingowym. Autor podjął także próbę zbadania, w jakim stopniu nabywca, dokonując wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych, porównuje ze sobą koszty i korzyści związane z tą decyzją, tak więc rozważania odnoszą się również do kwestii racjonalności zachowań konsumentów. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców - kierunków zarządzania i ekonomia - interesujących się problematyką rynkowych zachowań konsumentów oraz marketingu w handlu detalicznym. Stanowi ona również cenne źródło informacji dla przedsiębiorstw handlowych tworzących strategie i programy marketingowe, co pozwala lepiej zrozumieć potrzeby nabywców i bardziej efektywnie dostosować do nich ofertę rynkową.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|