Marketing wirusowy w internecie
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788324621248
EAN:
9788324621248
oprawa:
Miękka
format:
14.0x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
136
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
36% rabatu
22,49 zł
Cena detaliczna:
34,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,49 zł
Opis produktu
Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!
Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków
Epidemia rozsiewana przez sieć
Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...
Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!
Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:
dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
subtelnie połączyć reklamę z marką
być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
wybrać właściwych partnerów
nawiązać więź z grupą docelową
obniżać koszty kampanii
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|