Menedżer coachem
Autor:
Porosło Wiesław
Olga Rzycka
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326494802
EAN:
9788326494802
oprawa:
miękka
podtytuł:
Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty
format:
240x170x15mm
język:
polski
liczba stron:
316
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
47,35 zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,09 zł
Opis produktu
Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching. Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera.
Książka składa się z czterech części: Grunt, Fundamenty, Filary, Dach, stanowiących metaforyczne nawiązanie do procesu wznoszenia budowli. Udzielono w niej odpowiedzi na następujące pytania:
- Jak lepiej radzić sobie z codziennymi zadaniami?
- Jak skuteczniej pracować z ludźmi?
- Jak uczynić pracowników współodpowiedzialnymi za pomyślność firmy?
- Jak wykorzystać ich talenty i wiedzę oraz skłonić do rozwoju?
- Jak pozwolić pracownikom na więcej autonomii, nie tracąc przy tym kontroli ani autorytetu?
- Dlaczego coaching jest obecnie tak popularny?
- W czym pomaga postawa menedżera-coacha?
- Co można zyskać, ucząc się coachingu?
Publikacja jest wynikiem kilkuletniej pracy autorów z menedżerami różnych szczebli polskich firm. Stanowi także efekt przemyśleń dotyczących zwiększenia efektywności i satysfakcji z pracy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|