Mid-Century Ads
Wydawca:
TASCHEN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9783836591478
EAN:
9783836591478
oprawa:
Twarda
format:
16.0x22.5cm
język:
angielski, niemiecki, francuski
liczba stron:
512
rok wydania:
2024
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
86,42 zł
Cena detaliczna:
114,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 87,02 zł
Opis produktu
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and ’60s, as concerns about the Cold War gave way to the carefree booze-and-cigarettes capitalism of the Mad Men era. Digitally remastered for optimum reproduction quality, the ads burst with crisp fonts and colors, as well as a sexy sense of possibility, beguiling their audience to buy everything from guns to girdles, cars to toothpaste, air travel to home appliances. At turns startling, amusing and inspiring, this panorama of midcentury marketing is at once an evocative period piece and a showcase of design innovation and advertising wit.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|