Okładka książki Modele zrównoważonego biznesu

Modele zrównoważonego biznesu

Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788376418377
EAN: 9788376418377
oprawa: Twarda
podtytuł: w budowie długoterminowej wartości przedsiębiorstw z uwzględnieniem ich społecznej odpowiedzialności
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 440
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
76,43 zł
Cena detaliczna: 
95,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,43

Opis produktu

Głównym celem książki jest opracowanie holistycznego modelu zrównoważonego biznesu, przyczyniającego się do budowy długoterminowej wartości przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie. Autor książki przedstawia także zalecenia strategiczne dla przedsiębiorców i menedżerów w kontekście stosowania modeli zrównoważonego biznesu oraz wyznacza konkluzje będące wkładem własnym autora w rozwój nauk o zarządzaniu, które dotyczą miejsca i roli modeli zrównoważonego biznesu w teorii i w praktyce zarządzania. Prof. dr inż. Wiesław Maria Grudzewski: (…) Autor książki szczególną uwagę poświęcił rozwinięciu czynników umożliwiających poszukiwanie najbardziej optymalnych rozwiązań biznesowych, aby zapewnić ciągłe, elastyczne, sprytne trwanie firmy na rynku, umożliwiające kreowanie wysokich wskaźników zysku, rentowności, produktywności, pracochłonności i skuteczności działania w ostrej bezpardonowej walce konkurencyjnej. W tym celu autor zaproponował rozwój modeli zrównoważonego biznesu opartych na zasadach VBM i CSR, uwzględniając koncepcję Stakeholders, Shareholders i Sustainability Business (…). Uważam, że duże znaczenie będą miały obecnie jak i w przyszłości prace oraz doświadczenia zdobyte przez autora w formułowaniu koncepcji badań, określaniu dla nich hipotez badawczych, przedstawianiu metod badawczych i scharakteryzowaniu podjętych w badaniach prób. Szczególne znaczenie dla teoretyków i praktyków biznesu będą miały koncepcje autora dotyczące proponowanej konstrukcji graficznej modelu zrównoważonego biznesu oraz jego nowe określenia i definicje przeanalizowane pod kątem przeprowadzonych badań. Prof. dr hab. Tadeusz Oleksyn: Podjęty temat jest ważny i na czasie. Autor wiąże ze sobą trzy zagadnienia: zrównoważony rozwój, wartość przedsiębiorstwa oraz społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Jakkolwiek te zagadnienia, każde z osobna, są znane i dość dobrze opisane, to jednak ich połączenie, ujęcie łączne, jest czymś nowym i interesującym, szczególnie w aspekcie badawczym (…) (…) Autor podjął temat trudny, podszedł do niego bardzo szeroko i bardzo ambitnie. (…) Widoczne są uzdolnienia badawcze autora, duża erudycja, wielka kreatywność. Nie ulega wątpliwości, że została wykonana ogromna praca. Już te czynniki sprawiają, że książkę warto wydać (…).
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj