Opakowanie Multimedia w biznesie

Multimedia w biznesie

Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788372519610
EAN: 9788372519610
oprawa: Miękka
format: 16.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 208
rok wydania: 2008
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
35,57 zł
Cena detaliczna: 
44,10 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,57

Opis produktu

W książce omówiono istotę multimediów, składniki tego pojęcia (tekst, dźwięk, grafikę, animację i wideo), ich genezę, historię i typy, a także niezbędne urządzenia i instalacje. Wskazano na rolę poszczególnych elementów i technik w przekazie multimedialnym, szczególną uwagę poświęcając możliwościom zastosowań technologii multimedialnych. Problem przeanalizowano w odniesieniu do specyficznych funkcji przedsiębiorstw: sprzedaży i marketingu, organizacji działalności, wspomagania decyzji, obiegu dokumentów, sprawozdawczości i zarządzania kadrami. W tym kontekście przedstawiono zasady planowania, przygotowania i wygłaszania prezentacji multimedialnych, które w szeroko rozumianej działalności biznesowej są coraz częściej wykorzystywane w szkoleniu personelu, z okazji targów, wystaw, zebrań zarządu.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj