Nierzetelne transakcje w biznesie
Autor:
Radosław Borowski
Marcin Kopczyk
Wydawca:
Infor
wysyłka: 48h
ISBN:
9788382684247
EAN:
9788382684247
oprawa:
Kartonowa Foliowana
podtytuł:
Zagrożenia i konsekwencje
format:
166x241 mm
język:
polski
liczba stron:
156
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
11% rabatu
61,29 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,22 zł
Opis produktu
Nierzetelne transakcje to jedno z najpoważniejszych zagrożeń w dzisiejszym świecie biznesu, ponieważ ich uczestnikiem można się stać także w sposób nieświadomy. W praktyce przedsiębiorcy muszą kontrolować, z kim prowadzą transakcje. Skutki uczestnictwa w nielegalnych transakcjach – w tym wystawianie i rozliczanie nierzetelnych faktur – są bardzo dotkliwe. Każdy przedsiębiorca jest zatem zobligowany do weryfikacji kontrahentów.
Opracowanie jest kompleksową analizą, w której przedstawiono przyczyny, mechanizmy i skutki nierzetelnych transakcji. Uczestnictwo w takich nierzetelnych transakcjach może zniszczyć reputację, spowodować straty finansowe i wpływać negatywnie na cały ekosystem biznesowy. Autorzy prezentują sytuacje i przykłady, które obrazują różnorodność i skalę tego problemu. Przedstawiają także praktyczne rozwiązania dotyczące przeciwdziałania transakcjom charakteryzującym się brakiem rzetelności.
W publikacji szczegółowo opisano m.in.:
? uprawnienia służb skarbowych w zakresie wykrywania nierzetelnych transakcji,
? formy nadużyć generujących nierzetelne transakcje w zakresie podatku od towarów i usług,
? podejście służb skarbowych do uczestnictwa podatnika w transakcjach karuzelowych i właściwą reakcję podatnika w tym zakresie,
? odpowiedzialność kadry zarządzającej,
? zasady zabezpieczania przyszłych zobowiązań podatkowych w toku prowadzonych działań kontrolnych organów skarbowych.
To przystępne opracowanie jest merytorycznym wsparciem dla każdego przedsiębiorcy. Dostarczy również potrzebnych, aktualnych i uporządkowanych informacji osobom odpowiedzialnym za rozliczenia podatkowe w firmach – specjalistom z biur rachunkowych, księgowym i głównym księgowym. Zainteresuje też dyrektorów finansowych oraz pozostałych kierowników wyższego szczebla, którzy współtworzą zasady współpracy z kontrahentami
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|