Okładka książki Nowe wyzwania archiwów

Nowe wyzwania archiwów

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788323136064
EAN: 9788323136064
oprawa: Miękka
podtytuł: Komunikacja społeczna i public relations
format: 16.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 206
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
14% rabatu
30,80 zł
Cena detaliczna: 
36,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,76

Opis produktu

Archiwa, mimo że silnie osadzone w tradycji, muszą wybiegać w przyszłość, przewidywać, planować i bez wątpienia czerpać z nowoczesności po to, by ciągle się rozwijać. Każda dekada stawia przed nimi nowe wyzwania. Współcześnie muszą się zmierzyć z postępem i bardzo dynamicznym rozwojem nowych technologii, ale także z przybierającą na sile zasadą publiczności archiwów i powszechnym do nich dostępem. „Książka dr Marleny Jabłońskiej jest szerokim spojrzeniem na działalność archiwów. Komunikacja społeczna i public relations ukazane zostały w całokształcie działań składających się na obraz danej instytucji. Autorka spogląda na archiwa w wieloaspektowym wymiarze, opowiada o demokratyzacji archiwów, przemianach w zakresie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, o konieczności marketingowego spojrzenia i wykorzystaniu nowych narzędzi w procesie zarządzania archiwami”. Z recenzji dr hab. Hanny Krajewskiej
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj