Odpowiedzialność zarządu spółki
Autor:
Jacek Świeca
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7561-053-6
EAN:
9788375610536
oprawa:
Miękka
format:
14.1x21.8cm
język:
polski
Seria:
Prawo dla przedsiębiorców
liczba stron:
152
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
29,88 zł
Cena detaliczna:
34,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,81 zł
Opis produktu
Książka poświęcona jest niezwykle ważnej dla każdej firmy kwestii odpowiedzialności członków zarządu. Zagadnienia te bardzo często budzą wątpliwości w praktyce, dlatego chcemy wszystkim zainteresowanym przybliżyć je w sposób przystępny. Kolejno Autor omawia:
- zasady odpowiedzialności osób, które działają w imieniu spółki w organizacji, tj. w okresie jeszcze przed wpisem do rejestru,
- uprawnienia i obowiązki członków zarządu, z naciskiem na czynności wykonywane przez zarząd,
- tzw. reprezentację łączną oraz reprezentację indywidualną,
- powoływanie pełnomocników, zatrudnianie członków zarządu przez spółkę oraz rozstrzyganie sporów na tym tle,
- zasady udzielania i funkcjonowania prokury samoistnej, jednoosobowej i łącznej,
- relacje pomiędzy prokurentem a zarządem oraz rozkład odpowiedzialności.
W książce zaprezentowano wszystkie problemy, na jakie natknąć się mogą menedżerowie, niezależnie od skali prowadzonej działalności. Wiele uwagi Autor poświęcił szczególnej roli prezesa zarządu spółki kapitałowej – to na nim bowiem spoczywa główna odpowiedzialność. Przedstawione zostały hipotetyczne sytuacje oraz sposoby ochrony przed możliwym przekroczeniem granic odpowiedzialności majątkiem osobistym. Książka z pewnością okaże się przydatna nie tylko dla osób zasiadających w zarządach, ale także dla pracujących w spółkach kapitałowych, ich partnerów biznesowych i kontrahentów.
Seria „Prawo dla przedsiębiorców” ma na celu przybliżenie i wyjaśnienie prawnych uwarunkowań funkcjonowania w biznesie. Dostarcza wiedzy na temat praw i obowiązków związanych z założeniem i prowadzeniem firmy, zarządzaniem, finansami, zasobami ludzkimi, marketingiem, reklamą i sprzedażą produktów czy usług, zasadami konkurencji, wykorzystywaniem instrumentów zdobywania przewagi na rynku itp.Tematy omawiane są w sposób szczegółowy, z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących regulacji prawnych. Forma publikacji jest bardzo przystępna, mają one charakter poradnikowy, a szczególny nacisk położono na praktyczne aspekty zagadnień. Autorzy odpowiadają na wiele pytań, z którymi stykają się w trakcie szkoleń prowadzonych dla organizacji biznesowych i gospodarczych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|