Opakowanie Ogilvy on Advertising

Ogilvy on Advertising

Wydawca: Welbeck
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9781802794960
EAN: 9781802794960
oprawa: Miękka
format: 13.0x20.0cm
język: angielski
liczba stron: 344
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
21% rabatu
46,83 zł
Cena detaliczna: 
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,66

Opis produktu

The most sought-after wizard in the advertising business.' Times MagazineFrom the most successful advertising executive of all time comes the definitve guide to the art of any sale. Everything from writing successful copy to finding innovative ways to engage people and from identifying with your audience to the various ways to sell a lifestyle, Ogilvy on Advertising looks at what sells, what doesn't and why. And, in doing so, he teaches what you can do to sell the most brilliant item of all... yourself. From a titan of not just the advertising industry, but the business world, this book is David Ogilvy's final word on what you're doing wrong in any pitch and how you can finally fix it.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj