Organizacja spotkań biznesowych
Autor:
Wielke Thomas
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788324610624
EAN:
9788324610624
oprawa:
Miękka
format:
12.0x20.0cm
język:
polski
liczba stron:
96
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
14,59 zł
Cena detaliczna:
19,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,59 zł
Opis produktu
Profesjonalne przygotowanie
Kontrolowanie harmonogramu
Ustalanie zasad gry
Bez tremy, bez stresu -- bezbłędnie
Umówiłeś się z nimi na dziewiątą?
Spotkania, mitingi, konferencje, zebrania. Zmora biurowego życia? Złodziej czasu i kwintesencja bezproduktywności? A może doskonały czas na poprawienie komunikacji oraz idealny moment na pozytywną autoprezentację? To, jak ta sfera aktywności wygląda w Twojej firmie, w znacznej mierze zależy od organizatora takich nasiadówek. Jeśli właśnie Tobie przypadła w udziale ta rola, pozornie niewdzięczne zadanie możesz zmienić w szansę na stworzenie profesjonalnej sesji o intensywności burzy mózgów.
Przygotuj się solidnie do czekającego Cię zadania. Bez względu na to, czy spotkanie ma mieć charakter oficjalny, czy nieformalny, warto wiedzieć, jak się zachować, co powiedzieć i jak reagować na niespodziewane zwroty akcji. Dlatego też przygotowaliśmy dla Ciebie książkę, która uzbroi Cię po zęby w odpowiednie techniki aranżowania i prowadzenia różnego typu posiedzeń. Znajdziesz tu również stosowne taktyki psychologiczne, pomagające przejąć kontrolę nad niechętną lub zbyt swawolną grupą. A przede wszystkim poradnik ten zagwarantuje Ci pełne wsparcie merytoryczne, stając się Twoim małym konferencyjnym katechizmem.
Wystąpienia, odczyty i referaty.
Standardowe zebrania zespołowe.
Zasady organizowania konferencji.
Prezentacje oraz specjalistyczne szkolenia.
Przygotowanie materiałów pomocniczych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|