Okładka książki Outsourcing w bankach komercyjnych

Outsourcing w bankach komercyjnych

Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788376411590
EAN: 9788376411590
oprawa: Miękka
format: 16.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 216
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
33,87 zł
Cena detaliczna: 
42,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,79

Opis produktu

Intensywne tempo rozwoju rynków outsourcingu na świecie przekłada się na zainteresowanie podmiotów krajowych tą formą usługi. Jednak problematyka wykorzystania outsourcingu w bankach w Polsce nie doczekała się szczegółowych opracowań. Przedstawione w książce badania wskazują, że stosowanie outsourcingu przez banki w Polsce rozwijało się w kilku etapach, a na obecny jego kształt wpłynęło wiele czynników. Ocena przyczyn wykorzystywania outsourcingu przez banki wskazuje, że mimo skupienia uwagi na możliwych redukcjach kosztów prowadzenia działalności, w coraz większym stopniu dostrzegane są też inne korzyści, które można osiągnąć ze współpracy z podmiotami zewnętrznymi, jak np. sprostanie konkurencji rynkowej, poprawa jakości świadczonych usług czy też dostęp do nowoczesnych technologii. Badaniu poddano także charakter związków banków ze zleceniobiorcami oraz wpływ outsourcingu na poziom podejmowanego przez bank ryzyka.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj