Okładka książki Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach

Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach

Autor: Kłos Monika
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375569131
EAN: 9788375569131
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 216
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
28% rabatu
37,21 zł
Cena detaliczna: 
52,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,10

Opis produktu

Książka ta stanowi przewodnik po outsourcingu. To weryfikacja outsourcingu i jego uwarunkowań. Pokazuje, że dziś - w dobie rozwoju nowoczesnych technologii - jest on instrumentem strategicznym dla wielu przedsiębiorstw. Pierwszą część książki stanowi przedstawienie koncepcji outsourcingu w kontekście zarządzania strategicznego. Celem tej części jest szczegółowe zaprezentowanie istoty koncepcji, począwszy od definicji, poprzez rodzaje, wady, zalety, korzyści i zagrożenia, etapy projektu oraz warunki˙ umowy outsourcingowej. Rola outsourcingu w realizacji celów i strategii przedsiębiorstwa to motyw przewodni teraźniejszego postrzegania tej metody. Stąd autorka określiła jego strategiczny kontekst na tle kluczowych kompetencji przedsiębiorstwa, łańcucha wartości, analizy strategicznej oraz różnych form współpracy przedsiębiorstw, które zyskały na znaczeniu w ostatnim czasie. Drugą część książki stanowią wyniki badań własnych autorki - przeprowadzonych na 322 polskich przedsiębiorstwach - dotyczące skali analizowane­go zjawiska, przyczyn decyzji outsourcingowych i ich wpływu na funkcjonowanie badanych przedsiębiorstw, a także wad outsourcingu, jako przyczyn jego niepowodzenia. Zidentyfikowano czynniki determinujące stosowanie outsourcingu, z podziałem ich na wewnętrzne i zewnętrzne. Jest to opis obszernego badania dotyczącego outsourcingu, nie spotkany do tej pory na polskim rynku wydawniczym. Autorka głęboko wkracza we wnętrze przedsiębiorstwa. Pokazuje błędy popełniane przez polskie przedsiębiorstwa, wskazuje jednocześnie bariery i sposoby ich pokonywania. Wykazuje także przy­kłady nieumiejętności posługiwania się strategią oraz˙ niewłaściwe przykłady zarządzania projektem. Dodatkowo, szczegółowa analiza zakresu stoso­wania, czyli obszarów stosowania outsourcingu z podziałem na poszczególne funkcje podstawowe i uboczne (według łańcucha wartości) jest˙ cennym walorem książki. W książce zaprezentowano zalecenia (wytyczne) stworzenia projektu outsourcingowego i zarządzania nim. Zaprezentowano etapy skutecznego pro­cesu outsourcingu oraz elementy dobrze skonstruowanej umowy. W konsekwencji opracowanie to wskazuje na kierunki i metody stosowania outsourcingu dla teoretyków i praktyków.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj