Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzania
Autor:
Kapusta Piotr
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379221820
EAN:
9788379221820
oprawa:
Miękka
język:
angielski, niemiecki, polski
liczba stron:
750
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
81,57 zł
Cena detaliczna:
119,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,46 zł
Opis produktu
Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzanie zawiera 30 000 polskich haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania przetłumaczonych na język angielski i niemiecki - łącznie ponad 120 000 znaczeń.
Zmiana systemu gospodarczego w Polsce i Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminologii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Polsce i krajach niemieckojęzycznych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|