Okładka książki Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzania

Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzania

Autor: Kapusta Piotr
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788379221820
EAN: 9788379221820
oprawa: Miękka
język: angielski, niemiecki, polski
liczba stron: 750
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
31% rabatu
81,57 zł
Cena detaliczna: 
119,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,46

Opis produktu

Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzanie zawiera 30 000 polskich haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania przetłumaczonych na język angielski i niemiecki - łącznie ponad 120 000 znaczeń. Zmiana systemu gospodarczego w Polsce i Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminologii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Polsce i krajach niemieckojęzycznych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj