Pomiar rentowności inwestycji marketingowych
Autor:
Lenskold James D.
Wydawca:
Oficyna Ekonomiczna
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8389355485
EAN:
9788389355485
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
format:
16.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
268
rok wydania:
2004
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
57,26 zł
Cena detaliczna:
71,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,26 zł
Opis produktu
Książka uczy, jak wykorzystać pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny słuszności strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizować zysk z każdej złotówki zainwestowanej w programy marketingowe. Opisano w niej sprawdzone sposoby dokładnego pomiaru rentowności inwestycji w różne kampanie marketingowe oraz wskazano możliwości wykorzystania rezultatów tych pomiarów do polepszenia wyników finansowych całej organizacji. Książka zainteresuje specjalistów ds. marketingu, zarządzających finansami i analityków, którzy dążą do jak najlepszego wykorzystania posiadanych funduszy marketingowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|