Okładka książki Prawo autorskie w reklamie i marketingu

Prawo autorskie w reklamie i marketingu

Wydawca: LexisNexis
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788376201221
EAN: 9788376201221
oprawa: Miękka
format: 14.5x21.0cm
język: polski
liczba stron: 232
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
14% rabatu
38,54 zł
Cena detaliczna: 
45,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,45

Opis produktu

Prawo autorskie w marketingu i reklamie to przystępnie napisany poradnik, w którym zaprezentowano problematykę praw autorskich, zobrazowaną przykładami z sal sądowych. Książka przeznaczona jest dla prawników praktyków zajmujących się prawem autorskim oraz osób prowadzących działalność w branży reklamowej i promocyjnej. Czytelnicy znajdą w książce m.in. odpowiedź na pytania: Jak cytować w reklamie? Czy można korzystać z pomysłów z cudzej kampanii reklamowej? Czy można umieszczać zdjęcia ściągnięte z Internetu w reklamie? Co oznacza pojęcie licencji niewyłącznej i jakie są konsekwencje jej udzielania dla reklamodawcy? Czy wolno wykorzystywać sobowtóra osoby publicznej w reklamie? Jakie są uwarunkowania prawne wykorzystywania w reklamie karykatury i pasztiszu? Monika Brzozowska jest prawnikiem, dziennikarką, politologiem, doradcą i trenerem oraz autorką licznych publikacji.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj