Projektowanie produktu
Autor:
Morris Richard
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-01-15913-9
EAN:
9788301159139
oprawa:
miękka
format:
20.0x23.0
liczba stron:
184
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
64,15 zł
Cena detaliczna:
81,76 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,15 zł
Opis produktu
Książka opisuje kluczowe zagadnienia projektowania produktu. Ukazuje wzornictwo, z różnej perspektywy, jako dziedzinę interdyscyplinarną, wymagającą od twórcy koncepcji przedmiotu nie tylko wyobraźni i umiejętności plastycznych. Wskazuje projektantowi na potrzebę wykazania się dobrą znajomością różnorodnych technologii oraz zmysłem społecznym i ekonomicznym.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|