Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego
                            Autor:
                            
                                        Polańska-Solarz Joanna
                            
                         
                    
                        Wydawca: 
                                    Wolters Kluwer
                        
                     
                wysyłka: niedostępny 
                        
                            ISBN:
                            
9788380925762                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9788380925762                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                        
                            format:
                            
14.6x20.1                            
                         
                        
                            język:
                            
polski                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
284                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2016                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            24% rabatu 
                52,30 zł
                    Cena detaliczna:  
                        69,00 zł 
                    
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,30 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR, ale chcą samodzielnie promować swoje firmy.
Publikacja zawiera wskazówki, jak skutecznie i zgodnie z prawem promować swoje usługi z wykorzystaniem tradycyjnych narzędzi (budowanie relacji z klientem, public relations, reklama) oraz instrumentów, jakich dostarcza Internet. Zaproponowane przez autorkę rozwiązania opierają się na ponad 15-letniej znajomości branży usług doradczych i księgowych, wielu rozmowach z doradcami podatkowymi podczas prowadzonych szkoleń oraz praktycznym zastosowaniu zdobytej wiedzy we współpracy z kancelariami podatkowymi. Istotnym walorem są zaprezentowane przykłady pozacenowych metod konkurowania na trudnym rynku usług doradczych i księgowych, pomocnych przy budowaniu wiarygodnej marki i stabilnej pozycji kancelarii lub biura.
             
            
        x 
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |