Promocja w Internecie
                            Autor:
                            
                                        Mazurek Grzegorz
                            
                         
                    
                        Wydawca: 
                                    ODDK
                        
                     
                wysyłka: niedostępny 
                        
                            ISBN:
                            
9788374264693                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9788374264693                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                        
                            podtytuł:
                            
Narzędzia, zarządzanie, praktyka                            
                         
                        
                            format:
                            
16.5x23.5cm                            
                         
                        
                            język:
                            
polski                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
188                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2008                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            14% rabatu 
                108,10 zł
                    Cena detaliczna:  
                        126,00 zł 
                    
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 108,10 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera.
Jeśli zatem chcesz:
- optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać, 
- właściwie stosować reklamę w Internecie, 
- zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe, 
- kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej, 
- mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line, możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz:
- zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami), 
- podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie, 
- modele budowania programów lojalnościowych w Internecie. 
 
„Promocja w Internecie” to kompendium wiedzy dla: praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów – zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego, dydaktyków marketingu – zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem, studentów – gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.
             
            
        x 
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |