Promocja w Internecie
Autor:
Mazurek Grzegorz
Wydawca:
ODDK
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374264693
EAN:
9788374264693
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Narzędzia, zarządzanie, praktyka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
188
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
107,79 zł
Cena detaliczna:
126,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,67 zł
Opis produktu
Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera.
Jeśli zatem chcesz:
- optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać,
- właściwie stosować reklamę w Internecie,
- zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe,
- kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej,
- mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line, możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz:
- zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami),
- podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie,
- modele budowania programów lojalnościowych w Internecie.
„Promocja w Internecie” to kompendium wiedzy dla: praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów – zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego, dydaktyków marketingu – zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem, studentów – gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|