Okładka książki Przedsiębiorczość

Przedsiębiorczość

Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788320819403
EAN: 9788320819403
oprawa: Miękka
format: 16.0x23.5cm
język: polski
liczba stron: 284
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
27% rabatu
44,03 zł
Cena detaliczna: 
59,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,03

Opis produktu

Jeśli postęp zależy od przedsiębiorczych ludzi, którzy potrafią wcielać w życie innowacyjne pomysły, należy zadać pytanie: ,,Co zrobić, żeby było ich więcej?’’. Na tym gruncie powstała niniejsza książka. Tym, którzy myślą o prowadzeniu działalności gospodarczej na mniejszą lub większą skalę, jak i tym, którzy chcą pracować w innowacyjnych firmach, chcemy w niej pokazać, na czym polega przedsiębiorczość. Na szczęście nauka przedsiębiorczości nie ogranicza się do przyswojenia teorii. Do tego dochodzi jeszcze trening, dzięki któremu człowiek staje się bardziej prężny, kreatywny, innowacyjny, komercyjnie zorientowany i zmotywowany. To cechy, które mogą nie tylko znacznie zwiększyć jego atrakcyjność na rynku pracy, ale także okazać się bardzo przydatne w życiu prywatnym. Każdy z nas może zostać przedsiębiorcą w dowolnym momencie życia. Należałoby zatem stwierdzić, że znajomość metod budowania przedsiębiorstw to wiedza, którą warto posiąść, bo nawet jeśli w najbliższej przyszłości na nic się nie przyda, to za 20 lat może okazać się bezcenna. Jednym ze zjawisk, które omówiono w tej książce, jest przedsiębiorcze zarządzanie, czyli połączenie ról przedsiębiorcy i menedżera w jednej osobie. Książka ta została opracowana zgodnie z europejską koncepcją podręcznika, gdzie każdy rozdział odpowiada jednemu modułowi zajęć. Niektórym czytelnikom może przypominać notatki z wykładów rozbudowane do postaci samodzielnego tekstu. Istotnie, najwięcej można się z niej nauczyć, czytając kolejne rozdziały na bieżąco, zgodnie z tokiem zajęć, które wykładowca prowadzi z wykorzystaniem prezentacji i wskazówek zamieszczonych na stronie internetowej książki. Cały materiał podzielono na cztery ogólne części, przeznaczone dla wszystkich studentów, i jedną, w której omówiono zagadnienia specyficzne dla różnych specjalności. Pierwsze trzy części, ,,Zasady’’, ,,Praktyka’’ i ,,Kontekst’’, służą zapoznaniu czytelnika z istotnymi pojęciami. W czwartej części, „Z perspektywy specjalizacji”, czytelnik powinien się skoncentrować na tym rozdziale, którego przedmiot jest najbliższy jego specjalności. Dodatkowo może przejrzeć studia przypadków zamieszczone w załączniku B. Powrót na wspólną drogę następuje w piątej części, zatytułowanej ,,Do dzieła’’, gdzie omówiono zagadnienia funkcjonowania młodych firm, łącząc ze sobą dwa przedmioty badań naukowych: przedsiębiorczość i drobny biznes.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj