Okładka książki Przesłanie Druckera

Przesłanie Druckera

Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788362195190
EAN: 9788362195190
oprawa: Miękka
podtytuł: Zarządzanie oparte na wiedzy
format: 15.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 288
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
21% rabatu
39,65 zł
Cena detaliczna: 
49,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,55

Opis produktu

W ciągu szesnastu miesięcy poprzedzających śmierć Petera Druckera, powszechnie uważanego za ojca współczesnego zarządzania, autorka niniejszej książki poświęciła wiele czasu na rozmowy z nim. Dyskutowali głównie o rozwoju nowoczesnej firmy, który dokonał się w trakcie życia Druckera i wciąż zachodzi w nieustannie rosnącym tempie. Przesłanie Druckera prezentuje wizjonerskie koncepcje zarządzania Petera Druckera i odnosi je do głównych zagrożeń i możliwości biznesowych nadchodzących dziesięcioleci. Przybliża także Czytelnikowi jego poglądy dotyczące współczesnych praktyk biznesowych, zmian gospodarczych i trendów – których większość Drucker przewidział wiele lat temu. Spostrzeżenia Druckera zostały podzielone na pięć głównych obszarów tematycznych, na które organizacja jutra musi zwracać uwagę: • łączność z klientami, • innowacje i rezygnacje, • nawiązywanie trwałej współpracy, • pozyskiwanie wykształconych pracowników i umożliwianie im rozwoju, • ustanawianie rygorystycznych procedur decyzyjnych. Penetrujące pytania Druckera pomogły wielu firmom, korporacjom i przywódcom politycznym XX wieku spojrzeć na ich pracę z nowego punktu widzenia. Przeprowadzone przez Elizabeth Edersheim obszerne wywiady z Jimem Collinsem, Jackiem Welchem, Michaelem Hammerem, A.G. Lafley’em i innymi specjalistami z dziedziny zarządzania stały się źródłem ważnych komentarzy do spuścizny Druckera. Przesłanie Druckera zawiera wnikliwe analizy i odkrywcze spostrzeżenia dotyczące prowadzenia działalności biznesowej. Jednocześnie jest hołdem złożonym wybitnemu człowiekowi i jego dorobkowi. Stanowi niepowtarzalną okazję zapoznania się z ostatnimi wskazówkami Druckera dotyczącymi strategii, konkurencji i odnoszenia sukcesów w długim okresie. Elizabeth Haas Edersheim jest konsultantką strategiczną, współpracującą zarówno z przedsiębiorstwami z listy Fortune 500, jak i z inwestorami prywatnymi. Zanim założyła swoją własną firmę, New York Consulting Partners, była partnerką w firmie McKinsey & Company. Warto dodać, że Elizabeth Edersheim była jedną z pierwszych kobiet w historii tej firmy, które zajmowały tak wysoką pozycję w jej hierarchii. W swej poprzedniej książce, McKinsey’s Marvin Bower, autorka opisała życie zawodowe i ideały założyciela McKinsey & Company – jej mentora i bliskiego przyjaciela dr. Druckera. Elizabeth Haas Edersheim pełniła także funkcję eksperta w amerykańskim Kongresie. Doktorat w dziedzinie badań operacyjnych i zarządzania obroniła w Massachusetts Institute of Technology. Peter Drucker jest człowiekiem, którego prace na trwałe zmieniły nasz sposób rozumienia zarządzania, roli przywódcy w organizacji, sprawnego funkcjonowania instytucji. Kiedy je tworzył, były śmiałymi koncepcjami wizjonera. Dziś - powszechnie uznane - stanowią jeden z kamieni węgielnych współczesnej wiedzy o zarządzaniu. - prof.?. Dr hab.?. Witold Orłowski Dzięki własnym długoletnim doświadczeniom z dziedziny doradztwa i zarządzania oraz dyskusjom z Druckerem trwającym niemal do jego śmierci autorka w sposób skondensowany i czytelny przedstawia nam koncepcje i przemyślenia mistrza. Co czeka świat biznesu w XXI wieku? Jakimi prawami będzie się kierował? Jak przewidywać zagrożenia i odnajdować możliwości w branży, w której działamy? Co pod koniec życia Drucker chciał przekazać menedżerom i liderom? Polecam tę książkę zarówno osobom, które znają prace Petera Druckera, jak i każdemu, kto dopiero zaczyna zapoznawać się z jego dorobkiem. - Piotr Wielgomas, prezes BIGRAM S.A. Książka Elizabeth Edersheim trafnie oddaje sylwetkę Petera Druckera, wizjonera zarządzania, optymisty, ale przede wszystkim człowieka pełnego wiary w ludzi i szacunku do ich pracy. To przecież ludzie są najważniejszą siłą napędową, potrzebną organizacji do rozwoju. Wystarczy pomóc im w to uwierzyć. Drucker to wiedział. Od jego spadkobierców zależy, czy ta wiedza przetrwa. - Sylwia Leśniewska, PR Manager Media Regionalne
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj