Okładka książki Przywiązanie do organizacji a kontrakt psychologiczny

Przywiązanie do organizacji a kontrakt psychologiczny

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788323130987
EAN: 9788323130987
oprawa: Miękka
format: 16.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 216
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
14% rabatu
27,41 zł
Cena detaliczna: 
32,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,34

Opis produktu

Przez ostatnie 30 lat organizacje pozostają pod wpływem gwałtownie dokonujących się przemian. Zmiany gospodarcze, polityczne, kulturowe i społeczne będące efektem globalizacji i rewolucji informatycznej stawiają przed nimi nowe wyzwania, a przede wszystkim konieczność sprostania konkurencji światowej. Jest to możliwe zarówno dzięki radykalnej rewizji strategii zatrudnienia ze strony organizacji, jak i zaangażowanym, kreatywnym pracownikom. Prezentowana publikacja koncentruje się na trzech zmianach charakterystycznych dla dzisiejszego rynku pracy i ich konsekwencjach dla jednej z najczęściej analizowanych postaw związanych z obszarem pracy – przywiązania do organizacji. Pierwsza zmiana dotyczy wzrostu liczby organizacji prywatnych na polskim rynku pracy w stosunku do państwowego sektora gospodarki; druga – odnosi się do sposobu zatrudniania pracowników, w którym obserwuje się wyraźny wzrost zatrudnienia czasowego w stosunku do stałych umów o pracę, natomiast trzecia rozpatrywana zmiana związana jest z naruszeniem kontraktu psychologicznego, do którego często dochodzi w warunkach dynamicznego działania współczesnych organizacji. Na strukturę książki składają się dwie części: teoretyczna i empiryczna. Rozdziały części teoretycznej zawierają obszerne omówienie ewolucji pojęcia przywiązania do organizacji z perspektywy etologicznej i fenomenologicznej, przegląd jego różnych koncepcji z ukazaniem łączących ich podobieństw i dzielących różnic, a także charakterystykę kontraktu psychologicznego traktowanego w niniejszej pracy jako ważny mechanizm regulujący stosunki między pracownikiem a pracodawcą. W części empirycznej autorka weryfikuje hipotetyczne założenia o wpływie konsekwencji obecnych zmian na przywiązanie pracownika do organizacji oraz podaje praktyczne zastosowanie wyników badania.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj