Psychografia konsumentów
Autor:
Wójcik Paweł
Wydawca:
SLOWA I MYSLI
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-63566-85-2
EAN:
9788363566852
oprawa:
miękka
format:
250x180x15mm
liczba stron:
200
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
30,81 zł
Cena detaliczna:
47,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,76 zł
Opis produktu
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz – dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy – dotrze do niego najskuteczniej!
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|