Psychologiczne mechanizmy reklamy
Autor:
Doliński Dariusz
Wydawca:
GWP
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374893442
EAN:
9788374893442
oprawa:
Twarda
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
320
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
34,15 zł
Cena detaliczna:
49,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,05 zł
Opis produktu
Lektura dla wszystkich, którzy chcą poznać ""totalne, a może nawet totalitarne oddziaływanie reklamy na nasze życie"". Książka ""Psychologiczne mechanizmy reklamy"" jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym, jasnym (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadających w pamięć. Czyta się ją ""jednym tchem"".
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|