Okładka książki Psychologiczne mechanizmy reklamy

Psychologiczne mechanizmy reklamy

Autor: Doliński Dariusz
Wydawca: GWP
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788374893442
EAN: 9788374893442
oprawa: Twarda
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 320
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
32% rabatu
34,15 zł
Cena detaliczna: 
49,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,05

Opis produktu

Lektura dla wszystkich, którzy chcą poznać ""totalne, a może nawet totalitarne oddziaływanie reklamy na nasze życie"". Książka ""Psychologiczne mechanizmy reklamy"" jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym, jasnym (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadających w pamięć. Czyta się ją ""jednym tchem"".
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj