Reklama a umysł konsumenta
Autor:
Sutherland Max
Sylvester Alice K.
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8301139331
EAN:
9788301139339
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
257
rok wydania:
2003
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
20,44 zł
Cena detaliczna:
26,15 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,95 zł
Opis produktu
Temat reklamy wydaje się nierozłącznie związany z wiedzą tajemną i nie dającymi się ze sobą pogodzić poglądami. Jako konsumenci z reguły uważamy, że na nas osobiście reklama nie wpływa. Mimo to tworzone są nowe reklamy. A więc coś działać musi - ale na kogo i w jaki sposób?
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|