Okładka książki Reklama a umysł konsumenta

Reklama a umysł konsumenta

wysyłka: niedostępny
ISBN: 8301139331
EAN: 9788301139339
oprawa: Miękka
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 257
rok wydania: 2003
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
22% rabatu
20,44 zł
Cena detaliczna: 
26,15 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,95

Opis produktu

Temat reklamy wydaje się nierozłącznie związany z wiedzą tajemną i nie dającymi się ze sobą pogodzić poglądami. Jako konsumenci z reguły uważamy, że na nas osobiście reklama nie wpływa. Mimo to tworzone są nowe reklamy. A więc coś działać musi - ale na kogo i w jaki sposób?
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj